Byta dagisavdelning

Mirre

Trådstartare
Mini ska flytta upp på större avdelning i höst, var så glad att han inte hamnade på samma avdelning som storebror gick på, just för att han INTE skulle ha samma personal. Jag TÅL INTE den människan som han hade då. Det går verkligen inte, hon är inte klok i skallen.

Fick veta idag att just den människan ska börja på samma avdelning som Mini ska gå på! Gjorde klart för nuvarande personal att jag VÄGRAR ha henne som ansvarig för mini, får han henne går jag inte dit med honom överhuvudtaget. Men jag vill fasen inte ha honom i närheten av människan överhuvudtaget. Kan man kräva att få byta avdelning?

*lång rad av diverse svordomar*
Jag har stridit med den människan ett antal gånger, hon behandlade både mig och min son som skit när han gick där. Tex drog hon dit specialpedagog för att hon ansåg att han grät för lite när han ramlade, hon hävdade också att det mååste ju vara något fel när han snubblar ibland. Han var ett, vilken ettåring snubblar inte ibland när de går? Konstigt nog såg vi aldrig något av det hemma.

När jag väntade mini drog hon tag i storebror, verkligen tröck ner honom i sitt knä och tvingade på honom ytterkläderna. Han skrek som en stucken gris och tyckte bara det var obehagligt. Han blir fortfarande smått hysterisk om man tar tag i honom. Han är 7 nu.
Men hon hävdade att jag var ju höggravid så jag behövde ju hjälp att klä på honom. Han var då 5 och fullt kapabel att klä på sig själv.
Han hade henne i stort sett hela tiden han gick på dagis.
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 134
Senast: cassiopeja
·
Övr. Barn Japp, här sitter man halv två på natten och känner sig som en kass förälder (fast jag innerst inne vet att mina pojkar mår alldeles...
2
Svar
25
· Visningar
17 599
Senast: Zaria
·
Äldre Hej! Jag skriver från ett nytt konto då flera på buke vet vem jag är och detta kommer bli ganska personligt och om saker som få vet om...
Svar
1
· Visningar
1 852
Senast: kryddelydd
·
Övr. Barn Ursäkta ett långt inlägg, men jag hoppas på hjälp! Vår son Z upplever sig bli mobbad av en flicka, J i hans klass. De går i 4:an...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
7 642
Senast: Aliide
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp