Byta efternamn

LindgrenV

Trådstartare
På måndag skickas pappren in till PRV - jag ska ansöka om att byta efternamn till ett helt nyskapat sådant.

Någon som gjort detta och vet hur lång tid det brukar ta? Blev din ansökan beviljad eller avslagen?


Klämmer in en till fråga - detta kräver ju ett visst användarnamnsbyte :angel: Funderade på att passa på och byta avatar då också, är det approved av er bukers eller måste jag ansöka om tillstånd till BukeRätten för att inte bli halshuggen om jag byter? :D
 
Ansökan om ny profil är godkänd från min sida, trots att de sedvanliga 20 handskrivna kopiorna av original ansökan inte föreligger.

Lycka till med namnbytet :)
 
På måndag skickas pappren in till PRV - jag ska ansöka om att byta efternamn till ett helt nyskapat sådant.

Någon som gjort detta och vet hur lång tid det brukar ta? Blev din ansökan beviljad eller avslagen?


Klämmer in en till fråga - detta kräver ju ett visst användarnamnsbyte :angel: Funderade på att passa på och byta avatar då också, är det approved av er bukers eller måste jag ansöka om tillstånd till BukeRätten för att inte bli halshuggen om jag byter? :D
Byt på du, fast för min del får du gärna ha kvar avataren ett tag till så jag kommer ihåg att det är du :D
 
Att byta både namn och bild blir ju helförvirrande för oss som godkänner förändringar ett par år senare:D (när vi vant oss liksom!)
 
Det här lär ju sluta med en massa gnälltrådar på "Om Bukefalos" :angel:

Och nu skulle jag skriva något helt genialiskt, men jag lyssnar på bukelistan på spotify och helt plötsligt börjar någon sjunga "JAG ÄR EN LITEN MÖRT OCH JAG HAR SIMMAT BÖRT" och nu dansar alla hjärnceller samba medan jag ser ut så här: :eek::eek: :laugh:

Så alltså. Om vi bukers uppenbarligen lyssnar på sånt, så är det nog HELT ok för mig att byta upp avatar och namn :grin: Lite kompromiss-deal så där :cool:
 
BTW - Vilken avatar ska jag ha!??!?!??! :eek:

This?
1554620_10201681472214282_6841249100532703562_n.jpg
 
Och nu skulle jag skriva något helt genialiskt, men jag lyssnar på bukelistan på spotify och helt plötsligt börjar någon sjunga "JAG ÄR EN LITEN MÖRT OCH JAG HAR SIMMAT BÖRT" och nu dansar alla hjärnceller samba medan jag ser ut så här: :eek::eek: :laugh:
:rofl::rofl::rofl:
Förövrigt hittar jag inte bukelistan där.
Hej världens mest otekniska person:meh::p
 
Å JAG HITTAR INTE HIIIIT, Å JAG HITTAR INTE DIIIIT, FÖR JAG ÄR EN LITEN MÖRT *skrålar med*

Byt på du, vi vänjer oss! :D
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
1 614
Senast: MML
·
Hundhälsa Jag behöver råd.. Det blev ett långt inlägg, men jag hoppas någon orkar läsa det ändå. Har en schäferhane på fem år, som kort och gott...
2
Svar
20
· Visningar
6 695
Äldre Hej! Jag skriver från ett nytt konto då flera på buke vet vem jag är och detta kommer bli ganska personligt och om saker som få vet om...
Svar
1
· Visningar
1 847
Senast: kryddelydd
·
Övr. Hund Har stått i kö hos Jordbruksverket en stund nu men var tvungen att lägga på då jobbet kallade... Har sökt på deras hemsida efter info...
Svar
8
· Visningar
1 254
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp