Bukefalos 28 år!

Byta från Samsung S3 till Iphone

Boj

Trådstartare
Funderar på att byta telefon, från nuvarande Samsung till en Iphone. Men hur blir det då med alla kontakter, kan de följa med eller måste de laddas om. Har förstått att jag får ett nytt SIM kort, hur flyttar man över detta?
 
Går att spara kontakterna till microsd kortet och sen importera dem till nya luren, eller spara dem på googlekontot och importera dem därifrån.
 
Jag gick till en butik och köpte telefonen och sa att nu måste du hjälpa tanten med allt det där. :idea::bow: Att jag sen gjorde allt nästa gång själv när jag inte hade nån framför mig är en annan sak ;)
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag tror jag behöver byta telefon. Batteriet börjar ge sig, jag måste ladda minst två gånger per dag. Det är en OnePlus 6T så den har ju...
Svar
2
· Visningar
412
Senast: sthu
·
IT & mobiler Då min gamla iPhone helt håller på att ge upp ska jag köpa ny telefon. Blev dock så irriterad på min nuvarande operatör Halebop att jag...
2
Svar
21
· Visningar
1 439
Senast: sjoberga
·
IT & mobiler Min telefon (iPhone SE 2020) har börjat bli slö och framför allt med en app (Happy color) blir den jättevarm och hänger sig hela tiden...
Svar
6
· Visningar
511
Senast: MissFideli
·
IT & mobiler Inom kort ska jag byta från min iPhone CS till en iPhone 13 och när jag gör det skulle jag vilja få en clean start så att säga, men går...
Svar
1
· Visningar
468

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp