Byta lösenord på comhem webbmail?

Sv: Byta lösenord på comhem webbmail?

http://www.comhem.se/comhem/kundservice/artiklar/e-postkonton-hos-com-hem/-/14004/5270/-/index.html

Byta lösenord på e-postkonto

Logga in på Mina sidor. Skriv in dina användaruppgifter som du fått av oss (om du ej fått inloggningsuppgifter till Mina sidor, ta kontakt med Kundservice). När du har loggat in klickar du på länken 'Administrera' ovanför din e-postadress. Kryssa i rutan 'Jag vill ha ett nytt lösenord' och klicka på knappen 'OK'. Ett nytt lösenord genereras och skickas till dig med post.
 
Sv: Byta lösenord på comhem webbmail?

hmm lite svårare då.
Antingen får du ringa till kundservice eller hoppas på någon annan här har comhem webmail.

Jag har det inte.
 
Sv: Byta lösenord på comhem webbmail?

Jag skickade meddelande till kundservice, måste ju vara nåt fel på hemsidan :confused:
 
0EVOTxq.png

0EVOTxq.png

Hej!

1. Det ni måste göra är att logga in på [Mina Sidor] (Pil 1).
Med hjälp av ditt personnummer/kundnummer och lösenord. (Om du glömt ditt lösenord, http://i.imgur.com/qN8Ov7L.png, följ bara anvisningarna, ett brev kan skickas hem till dig
0EVOTxq.png
[/IMG] inom ett par arbetsdagar.)

2. Tryck på [Bredband] (Pil 2). Andra rubriken efter, Abonemang heter Administrera e-postkonton.

3. Byt Lösenord knappen finner du till höger om ditt e-postadress. (Pil 3)

Det var allt! Lycka till!
//LolCatO_o
 
0EVOTxq.png

0EVOTxq.png

Hej!

1. Det ni måste göra är att logga in på [Mina Sidor] (Pil 1).
Med hjälp av ditt personnummer/kundnummer och lösenord. (Om du glömt ditt lösenord, http://i.imgur.com/qN8Ov7L.png, följ bara anvisningarna, ett brev kan skickas hem till dig
0EVOTxq.png
[/IMG] inom ett par arbetsdagar.)

2. Tryck på [Bredband] (Pil 2). Andra rubriken efter, Abonemang heter Administrera e-postkonton.

3. Byt Lösenord knappen finner du till höger om ditt e-postadress. (Pil 3)

Det var allt! Lycka till!
//LolCatO_o
Tack men jag löste det för fyra år sen. ;) Minns inte hur jag gjorde men mailen såg annorlunda ut då, de har ju gjort om utseendet nu.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Gmail appen i min Samsung har plöstligt slutat avisera att jag har nya mail. Vad jag minns har jag inte ändrat några inställningar och...
Svar
10
· Visningar
565
Senast: Magnum
·
Hemmet Skulle byta kanal och fjärrkontrollen var stendöd. Öppnade batteriluckan och batterierna hade läckt. Letar överallt och de batterier jag...
Svar
8
· Visningar
839
Senast: MJLee
·
Bukefalos Jag har blivit utloggad på min mobil och kan inte komma ihåg mitt lösenord. Jag har flera gånger klickat på "glömt lösenord" men mailet...
Svar
13
· Visningar
1 461
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
1 601
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Åka långt tåg med katt
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp