Byta språk påp MSN?

Status
Stängd för vidare inlägg.

alazzi

Trådstartare
Jag har en dator nu med tyskt windows och det gör att även msn blir på tyska, skitkul, not! Kan man byta språk på msn?
 
Sv: Byta språk påp MSN?

Jag skulle prova att gå in på kontrollpanelen och ändra språkinställningarna till svenska. Om Windows är inställt på det så borde MSN rimligtvis också bli på svenska.
 
Sv: Byta språk påp MSN?

Ändra språk på Windows kan man bara göra genom att köpa en svensk version, går inte att ändra i efterhand.
 
Sv: Byta språk påp MSN?

Datorn är köpt begagnad i Tyskland från min mans jobb, dörför är det tyskt operativsystem. Går inte att byta språk, det är ju Microsoft:devil:

Jag är iofs ingen större användare av msn, men ibland hinner jag sitta och prata.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Har aldrig sysslat med Fotoshop och liknande, men tänkte jag ska ta tag i att lära mig lite grundläggande hantering för husbehov. Klippa...
Svar
11
· Visningar
635
Senast: swemale
·
Hemmet Behöver hjälp med tips hur jag ska göra eller vem ska kontakta för byta till ny sockel (och sladd), på denna lampa. Hade hoppats skulle...
Svar
4
· Visningar
416
  • Artikel
Radannons Vi gör en serie för UR med kortfilmer på 9-10 minuter där vi möter idrottande barn/ungdomar från 9-10 år upp till 15-16 år - kids som...
Svar
0
· Visningar
914
Senast: Filmare UR
·
Skola & Jobb Jag kommer inom ett år att flytta ca 40 mil hem till den stad som jag vuxit upp i. Jag har de senaste 7 åren bott på annan ort och har...
Svar
0
· Visningar
308
Senast: seahawk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp