Byta startsida?

Rie

Trådstartare
Jag är så less på den sida som kommer upp när jag startar hemmadatorn.
Denna sida kom upp vid datorbyte.
Alla dessa rutor som kommer om ditt och datt och alla rubriker som visar sig handla om något annat när man klickat på rutan.....

Hur byter jag startsida?
Förr fanns t ex på Expressen och Aftonbladets sida en knapp gör denna sida till din startsida. Jag hittar inte något sådant på någon sida nu, vad jag vet.

Hur gör ni?
 
Jag är så less på den sida som kommer upp när jag startar hemmadatorn.
Denna sida kom upp vid datorbyte.
Alla dessa rutor som kommer om ditt och datt och alla rubriker som visar sig handla om något annat när man klickat på rutan.....

Hur byter jag startsida?
Förr fanns t ex på Expressen och Aftonbladets sida en knapp gör denna sida till din startsida. Jag hittar inte något sådant på någon sida nu, vad jag vet.

Hur gör ni?
Det beror på webläsare men nånstans finns Settings (ofta ett kugghjul som symbol) och där kan man navigera sig fram till ”Start page” eller liknande.

Mitt Chrome har en neutral sida som default men Edge är helt hopplös som default.
 
Det beror på webläsare men nånstans finns Settings (ofta ett kugghjul som symbol) och där kan man navigera sig fram till ”Start page” eller liknande.

Mitt Chrome har en neutral sida som default men Edge är helt hopplös som default.
Vi har Edge.

Tack, jag ska kolla om jag hittar någon Start Page där.
 

Liknande trådar

Hästvård Min häst visade sig vara oren i traven förra tisdagen för en vecka sedan. Dagen efter var hon halt. Lät henne vila, och var i kontakt...
2 3
Svar
51
· Visningar
3 306
Senast: co-SMAD4
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 147
Senast: __sofia__
·
  • Artikel
Dagbok Har pratat med en läkare nu på företagshälsovården. Det var intressant. Första gången jag var på FHV kände jag inte att jag och läkaren...
Svar
2
· Visningar
797
Senast: Sasse
·
  • Låst
Hundhälsa Hejsan Vi är en hundvan familj som haft hund till och från hela livet. För en månad sedan skaffade vi oss en liten blandras på fyra...
5 6 7
Svar
139
· Visningar
10 891
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp