Marvin

Trådstartare
Jag har skämt bort mig med sköna ridbyxor och leggings och nu vill jag ha lika sköna vardagskläder! Jeansen får inte följa med till jobbet längre, inte ens de stretchiga.

Mina favoriter är ridleggings från fager och ps med ficklock bak, så snyggt!

Var hittar man snygga och framförallt sköna byxor? Har ett par byxliknande leggings från uniqlo, men de börjar bli väldigt slitna.
 
La Rie har byxor som är supersköna. Mjuka och stretchiga men ändå snygga. Dessutom väldigt trevlig kvalitet.
 
Jag har byxor från Dagmar när jag måste se "vuxen" ut. Eller "chinos" från Black Diamond, gjorda för att kunna klättra i. :D Väldigt mycket stretch är ett måste, normala stretchjeans är fortfarande för stumma i midjan.

Saknar dock midjan helt utan spännen eller knappar som mina ridbyxor har.
 
@Marvin Har en del konstymbyxor och slacks från Lindex och Asos som jag tycker sitter väldigt behagligt, har letat efter lite lös passform med hög midja. Det blir uppklätt bara med en t-shirt samtidigt som de är väldigt bekväma. Med dom behöver jag inte ens byta om när jag sätter mig i soffan och myser. :D
 
Jag har skämt bort mig med sköna ridbyxor och leggings och nu vill jag ha lika sköna vardagskläder! Jeansen får inte följa med till jobbet längre, inte ens de stretchiga.

Mina favoriter är ridleggings från fager och ps med ficklock bak, så snyggt!

Var hittar man snygga och framförallt sköna byxor? Har ett par byxliknande leggings från uniqlo, men de börjar bli väldigt slitna.

Jag köper alltid byxor i någon storlek för stort och så luftiga och vida ben som möjligt i ett behagligt material. Då känns det som att man har pyjamas på sig hela dagen. :) Absolut inte hög midja på bekväma byxor. Min mage vill andas. Zara brukar ha sådana kostymbyxor ibland.
 
Eller "chinos" från Black Diamond, gjorda för att kunna klättra i. :D Väldigt mycket stretch är ett måste, normala stretchjeans är fortfarande för stumma i midjan.

Saknar dock midjan helt utan spännen eller knappar som mina ridbyxor har.
Vad heter modellen som du har? Och hur är dom i storlekarna?
Jag var in och kollade på addnature och blev lätt förvirrad :o
 
Jag har alltid älskat att gå i ridbyxor och därför gillar jag också tighta byxor till vardags. Men, samtidigt behöver de vara elastiska, för annars kan jag inte röra mig i dem.
Jag måste ha svarta (eller möjligen mörkblå) byxor på jobbet och har köpt de senaste på Ica och beställt från Bonprix. Det har funkat för mig.
 
Vad heter modellen som du har? Och hur är dom i storlekarna?
Jag var in och kollade på addnature och blev lätt förvirrad :o

Det är sjukt förvirrande med deras modellnamn och olika passformer. :cautious:

Jag har Notion SL i strl 4, som sitter rakt och rätt tight, och Notion SP som är stora och baggy i strl S trots att det borde vara samma storlek. Har oftast 36 i byxor annars, och rätt raka höfter och lår men volym på rumpan.
 
Jag har skämt bort mig med sköna ridbyxor och leggings och nu vill jag ha lika sköna vardagskläder! Jeansen får inte följa med till jobbet längre, inte ens de stretchiga.

Mina favoriter är ridleggings från fager och ps med ficklock bak, så snyggt!

Var hittar man snygga och framförallt sköna byxor? Har ett par byxliknande leggings från uniqlo, men de börjar bli väldigt slitna.

Passa dig, jag levde i bekväma byxor i 2 år. En jäkla massa pluskilon senare. Nu är dom kilona borta och mer därtill och jag har köpt jeans... utan stretch! :D
 
Det är sjukt förvirrande med deras modellnamn och olika passformer. :cautious:

Jag har Notion SL i strl 4, som sitter rakt och rätt tight, och Notion SP som är stora och baggy i strl S trots att det borde vara samma storlek. Har oftast 36 i byxor annars, och rätt raka höfter och lår men volym på rumpan.
Tack för hjälpen!
Då låter det som om jag ska kolla på Notion SP. Jag gillar baggy :up:
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag behöver hjälp! Jag har alltid varit helt ointresserad av kläder och mode, hemma driver jag helst runt i mjukisbyxor, t-shirt...
2 3
Svar
54
· Visningar
5 239
Senast: Ullmerkott
·
Utrustning Jag behöver VERKLIGEN nya ridstövlar, men har stora bekymmer med att hitta rätt. Jag behöver stövlar som är både långa, vida och stora i...
Svar
3
· Visningar
1 023
Senast: MiniLi
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
9 497
Senast: Imna
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok (VARNING! Det här kommer att handla om mens. Ingående, detaljerat, närgånget och kladdigt. Är du det minsta känslig bör du sluta läsa...
2
Svar
33
· Visningar
7 399
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp