nilema

Trådstartare
Någon som sett vart detta märke säljs?

c3.jpg

vattenkokaren håller på att kasta in så jag behöver en ny

Har hittat en hemsida men finner inga återförsäljare, hittade även en webbshop www.tretti.se som sålde men jag skulle vilja se i butik.
 
Sv: C3

Finns väl i alla vanliga affärer som säljer sånt, typ järnaffärer och elektronikaffärer. Det är ju inget ovanligt märke utan brukar finnas på de vanliga kedjorna. Lycka till.
 
Sv: C3

Dom kedjor jag tittat på har då inte haft detta märke men får väl göra en koll till
 
Sv: C3

Jag har flera prylar från det märket, jag är tämligen säker dom är köpta på typ Coop (julklappar allihop) Min far är en sån där trogen Coop-kund och verkar köpa det mesta där.... men jag vet att jag sett dom på flera ställen.... kikat på ÖB? RUSTA? Elkedjan? elgiganten? OnOff? Expert? Siba? pricerunner.se? prisjakt.se? vitvarumaklarna.se?
 
Sv: C3

Jag har en perkulator med märket C3 och den har jag köpt på en helt vanlig järnaffär. När jag skulle köpa den så hade de inga hemma men han tog hem en åt mig som kom några dagar senare. Fråga i din lokala järnaffär så fixar de säker hem en till dig.
 
Sv: C3

Jag köpte min toast-sak av det märket på ica maxi i alla fall :D som sagt, inte ovanligt märke.
 
Sv: C3

jag tycker om tretti, funkar skitsmidigt med dem. man köper, så efter ett par dagar ringde transportfirman och bokade in en leverans av den. :)
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag har bestämt att det blir en ny handväska i december, då får jag löneförhöjning retroaktivt! Jag har en oäkta "klassisk" Micael Kors...
Svar
5
· Visningar
850
Senast: Unafraid
·
Tjatter Finns det någon bra, digital kalender att använda sig av för att planera ihop saker med andra? Jag och partnern skulle behöva något för...
Svar
9
· Visningar
576
Senast: Luzzan
·
Fordon Fredagen 15 september köpte jag en bil av en bilfirma. Den var nybesiktigad, kamremmen bytt, rostfri, bra sommardäck och ok vinterdäck...
18 19 20
Svar
384
· Visningar
25 253
Senast: ptr
·
Skola & Jobb Nu har det vid ett par tillfällen dykt upp idén om att jag skulle kunna leda en studiecirkel i något ämne. Jag kan lite av varje, men är...
6 7 8
Svar
154
· Visningar
8 615
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Alltså dessa bett
  • Födda 2022

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp