Caldene HJÄÄÄÄLP!

B

**BORTTAGEN**

Hej! min kompis har en caldene säkerhetsväst som ja testat och den är bara för skön. känns inte alls så stor och klumpig som de flesta andra västarna :love:.
den var dessutom inte så dyr sa hon.
Menmen, nu har ja ringt runt till typ 20affärer i sthlm och inte en enda säljer caldene. :cry: :cry: där hon köpte den har de sålt ut dom för ½år sen.
är det någon som vet var man kan hitta den? skulle bli så glad då :bump: :banana: :rofl: :bump: :banana:
 
Den har sålts ut jättebilligt på Börjes. Kolla hemsidan på börjes bästa tips om de finns kvar.
 
Köpte min genom Börjes för många år sedan då dom var generalagent för det märket.
Men tyvärr tror jag inte det finns några kvar längre.
Dom är "bara" klass 2.
Och alla vill ju ha klass 3.
Som många slutar använda når dom inser att dessa är otroligt svåra att använda om du inte är typ 190 cm lång och väger 45 kg. Och saknar byst...
Själv föredrar jag en väst som sitter bra och som jag vill använda, även om det "bara" är av klass 2.
Bättre än att var helt utan, tycker jag.
 
Jag har också en sån. Den är helt underbar för att var väst. Den är dock säkert fem år gammal. :)
 

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 189
Hästhantering Hej, Jag köpte min första egna häst hösten 2019. Honom köpte jag eftersom han skulle vara/verkade vara så lugn och snäll i hanteringen...
2
Svar
21
· Visningar
4 775
Senast: Happimess
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
23 590
Senast: alazzi
·
Utrustning Hej! För ett tag sedan köpte jag en racesafe väst på hööks, det blev lite hastigt eftersom vi hade bråttom men hon som hjälpte oss sa...
Svar
4
· Visningar
887
Senast: Buck
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp