Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

C

chili-athena

Hej
Jag undrar om det är nån som vet nåt om Caletto I ? Den info som jag har är att han är född -75. Vad jag undrar är om han är i livet eller om det skulle finnas sperma kvar efter honom ? Är det möjligt att han har avkomma som är född 2001? Har en 2-åring efter Cortus och där kommer ju caletto i 3:dje led.

B

blomlisa

Sv: caletto I

LIte kul att ni nämner Cabochon, har nämligen jobbat hos han som hade honom i Tyskland. Han har dock inte kvar honom längre, men det är en mkt snygg hingst, lätthanterad och väluppfostrad. Gick 150 under tiden jag var där. Bara en liten parentes:)

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 5532 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

Hästvård Hej! Vi ska snart till veterinär och göra en hältutredning med min ena ponny. Och nu undrar jag om det är nåt man behöver veta eller...
Svar
1
· Visningar
194
Hästvård Hej! Jag undrar lite om en häst reagerar i en framkota, är det samma sak som kotledsinflammation då? Eller kan det vara nåt annat? Att...
Svar
6
· Visningar
418
Hästvård Hej! Vi ska till veterinären med min ponny och göra en tandkoll på en torsdag. Det är hoppkurs sen på helgen och nu undrar jag om ni...
Svar
3
· Visningar
388
Övr.Hund Hej Vi har en malteser som nafsar i fötterna. Betyder det något speciellt?? Det är en kastrerad hane på 3 år, vi köpte honom som 1-åring...
2
Svar
20
· Visningar
1 120

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Färdig pajdeg, vart?
  • Bilvård
  • Tips på bil som….

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat