C

chili-athena

Hej
Jag undrar om det är nån som vet nåt om Caletto I ? Den info som jag har är att han är född -75. Vad jag undrar är om han är i livet eller om det skulle finnas sperma kvar efter honom ? Är det möjligt att han har avkomma som är född 2001? Har en 2-åring efter Cortus och där kommer ju caletto i 3:dje led.
 
Sv: caletto I

LIte kul att ni nämner Cabochon, har nämligen jobbat hos han som hade honom i Tyskland. Han har dock inte kvar honom längre, men det är en mkt snygg hingst, lätthanterad och väluppfostrad. Gick 150 under tiden jag var där. Bara en liten parentes:)
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Innan jag skriver dethär så vill jag bara skriva att SJÄLV KLART så ska jag ha ett möte med en studie väg ledare snart och då ska jag...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 471
Utrustning Hej! Innan massa kommentarer att ta ut sadelutprovare, jag ska det men vill bara kolla om det finns möjlighet att rida öht med...
Svar
0
· Visningar
298
Senast: liiinnea
·
BPH
Hundträning Jag undrar om nån här har gjort BPH med sin hund om ni vill skriva lite om det? Alltså jag har själv klart kollat på endel filmer om hur...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
2 667
Senast: Dentaku
·
Hästvård Min häst är född 2005 och är alltså 19 år. Jag har haft henne i 9 år. Hon kommer från Irland med okänd historia och har haft en del...
Svar
1
· Visningar
186
Senast: Sirap
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Black & tan?
  • Papegojor och liknande
  • Vi med Chinese crested

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp