Camilla Thulin, knytblusar och stylingtips (Utbruten ur Nya Shoppingtråden del 8)

Petruska

Trådstartare
Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller egentligen inte passar under den ursprungliga trådrubriken.
Det här första inlägget är alltså ingen vanlig trådstart av den här användaren. Efterföljande inlägg kan komma från den gamla tråden eller vara svar som skett i denna utbrutna tråd.


Camilla Thulins kläder är VERKLIGEN INTE min stil.

Men blusen som heter Sara Danius! Jag dör av habegär! Hoppas att modellen är helt fel.på min kropp, för den är alldeles för dyr.
 
Senast ändrad av en moderator:
Camilla Thulins kläder är VERKLIGEN INTE min stil.

Men blusen som heter Sara Danius! Jag dör av habegär! Hoppas att modellen är helt fel.på min kropp, för den är alldeles för dyr.

Jag har mer eller mindre aldrig snygga kläder om det inte är begravning, jag har oftast tämligen urringat om jag är "civil" (dock ej på begravning!) och mina normala kläder är militärgröna/skogscamo... men jag känner ett BEHOV av en knytblus! :rofl:
 
Jag satt inklämd på visningen mellan ”eliten” på Svensk Damtidning. I mitt rosa hår. Kände mig som elefanten i rummet. Sen kunde jag inte sluta skratta hysteriskt då jag knäppte denna bild:

Visa bifogad fil 18938

:rofl:
Jag tycker att idén med visningen var kul, kända, starka kvinnor med attityd, i klänningar med uppseendeväckande, allt annat än inställsamma mönster. Jag tyckte att det verkade kraftfullt.
 
Jag tycker att idén med visningen var kul, kända, starka kvinnor med attityd, i klänningar med uppseendeväckande, allt annat än inställsamma mönster. Jag tyckte att det verkade kraftfullt.

Ja idén var jättebra! Jublet steg när Danius kom ut på catwalken! Önskar att de gått för en annan designer. Men det är ju en smaksak såklart. Vet att Janrell sagt att hon velat att Danius gått för henne tex
 
Eller PR-byråns? Misstänker att de kan haft ngt med i spelet där med tanke på byrån
Visst, jag menade inte att själva idén måste kommit från henne personligen, men de uppseendeväckande kläderna var ju hennes och matchade de utvalda kvinnornas attityd. Visningen var Thulins och det är hon som kommer att sälja knytblusen som Danius varit med och tagit fram.
 
Visst, jag menade inte att själva idén måste kommit från henne personligen, men de uppseendeväckande kläderna var ju hennes och matchade de utvalda kvinnornas attityd. Visningen var Thulins och det är hon som kommer att sälja knytblusen som Danius varit med och tagit fram.

Om den kommer i produktion! Men förhoppningsvis!
Jag tycker inte kläderna var uppseendeväckande, snarare damiga med klassiskt snitt. Men såklart färgglada. Men det är ju å andra sidan hela grejen med Thulin. Det är ju hennes stil liksom
 
Tusen kr ska tydligen gå till Glöm inte Pela och Fadime
Ja, det är tyvärr en nackdel från mitt perspektiv sett då jag uppfattar den organisationen som FÖR islamfientlig. (Det borde gå att bekämpa hedersproblematiken utan att vara fullt så islamofobisk.)
 
Senast ändrad:
Om den kommer i produktion! Men förhoppningsvis!
Jag tycker inte kläderna var uppseendeväckande, snarare damiga med klassiskt snitt. Men såklart färgglada. Men det är ju å andra sidan hela grejen med Thulin. Det är ju hennes stil liksom
Den svenska supernannyn, som är en av modellerna, bär i stort sett alltid den typen av kläder och ofta just Thulins. Hon ser ut som hon brukar på visningen. :D
 

Liknande trådar

Relationer Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
10 11 12
Svar
225
· Visningar
13 959
Senast: Badger
·
Tjatter Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
20 21 22
Svar
436
· Visningar
28 935
Trädgård & Växter Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
Svar
11
· Visningar
695
Tjatter Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderat. Jag gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
Svar
2
· Visningar
865
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Annonsera mera VII
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp