MissFideli

Trådstartare
Vi har några täcken i stallet av detta märke (jag vet var dom kommer ifrån), och tycker dom verkar okej! Är det några här som har haft dom ett tag och vet om det är nått att ha?
 
Sv: Capriole

Jag har ett fleecefodrat regntäcke därifrån som jag har haft i två år. Jag tycker att det är bra på att hålla vätan ute. Jag har det på mitt 24-åriga sto som blivit lite sänkt i ryggen och på henne tycker jag att passformen över bogen inte är så bra. Men så är tyvärr många täcken på henne nu för tiden så jag tror att det snarare beror på hennes nuvarande exteriör än på täckets skärning.
 
Sv: Capriole

Okej, tack! Lite nyfiken är jag ju, våra har nog inte används i ösregn, så jag vill veta härifrån :)
 
Sv: Capriole

Passformen tycker jag har varit usel på alla täcken därifrån som jag sett på häst. Jag har däremot ett ridtäcke från Capriol som är väldigt bra!
 

Liknande trådar

Utrustning Tjo, sitter här å smörjer läder och tänkte byta till mina nyköpta (beggade) sidostycken, som råka va ps of sweden (det säljarn hade...
Svar
8
· Visningar
482
Senast: Shixle
·
Utrustning Tjo, jag sitter och velar på om jag ska skaffa mig en ridkjol, men det finns ju några olika sorter. Jag har ridit i min regnrock ett par...
Svar
8
· Visningar
642
Senast: Fiorano
·
Utrustning Tjo, någon som vet hur de olika märkena på rundbalsnät ligger i storlek? Vi har haft dom från granngården, hansbro sport lr va dom nu...
Svar
4
· Visningar
411
Utrustning Är detta täcke värt sitt pris? Verkar bara finnas med disc front? Har provat disc front på vanliga täcke förut men tyckte inte om det...
Svar
15
· Visningar
1 323
Senast: QueenLilith
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Köpa hus
  • Lunchtips till "matlådehatare"

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp