Carrot stick

Poison-heart

Trådstartare
Skulle vlja ha lite tips och råd angående carrot stick. Finns ju en hel del på ebay, där priset varierar mellan 10 dollar och upp till 30. Är det så stora kvalitéskillnader på dem?
Finns det andra alternativ till carrot stick?
 
Sv: Carrot stick

Jag känner några som gör egna små "kopior" fast vita, funkar ypperligt. Finns säkert fler i landet som tillverkar egna.
Trixet är väl att ha en som är hållbar, lagom tung och hård samt som man kan fästa en liten snodd på :)

Skulle inte köpa från utlandet just för att frakten blir helt galen på ett sånt format som en stick... :crazy:
 
Sv: Carrot stick

Jag köpte mig en sk. solpinne (gul ist för organge) för 350 kr, tycker den fungerar utmärkt.
 
Sv: Carrot stick

Ahh.. Det var det jag tänkte på. Frakten :mad:
Så du vet alltså en som gör helt okej kopior, med snoddis på?
 
Sv: Carrot stick

Den heter solpinne eftersom den är gul. Carror sticken i orgnal är ju orange.

Det är samma sak :) Fast solpinnen är en kopia.

*hittar ingen bild tyvärr*
 
Sv: Carrot stick

ja har en carrot, de finns en barn, en lång men jag har sen mellan, men den kostade typ mellan 4-500 kr.. tror jag..

klart man kan göra egna, men de orkar jainte med.. de går sönder å allt.. de där du hade tokan kan väl vara nog så bra, om man nu visste att de fanns :)

annars kan man ju bara ta en vanligt litet spö å binda fast ett snöre på, hade funkat minst lika bra..
 
Sv: Carrot stick

ne funkar inte alls lika bra tyvärr har provat men det är inte samma känsla med vanlig pisk o snöre

lånade tränarens parelli carot stick förut och solpinnen är minst lika bra.
 
Sv: Carrot stick

okej, jo de kanske beror lite på hur man använder den.. jag har aldrig sett den andvändas faktiskt, jag skulle niog klara mig lika bra med en kvist egetnligen...
 
Sv: Carrot stick

Undrar om inte fjordtokan köpt sin solpinne från mina polare, för de kallar också sina för solpinnar, förut var de vita å då va de ispinnar :D
Borde väl få länka till deras hemsida tycker jag? Annars får du pma!
www.dalpraktiken.se
 

Liknande trådar

Utrustning God kväll! Min kompis har en häst på fodervärdsavtal. Ägaren bor långt bort. Min kompis är en skogsmulle ryttare och inte av den...
2
Svar
20
· Visningar
1 887
Övr. Hund Hej! I år är året då det äntligen kanske blir en hund! 33 år av väntan för min del... Har haft corgi och golden innan men det har varit...
2
Svar
34
· Visningar
2 239
Senast: Roheryn
·
Ridning Har en häst 6 år (föredetta travare) som jag nu haft i snart ett år som slutade i travet när vi köpte honom och övergick till ridhäst...
Svar
5
· Visningar
1 484
Mat Eftersom priset på bröd är helt galet och många av oss kämpar för att hålla hushållskassan i schack, så tänkte jag att vi kanske kunde...
9 10 11
Svar
200
· Visningar
6 279
Senast: CaisaCax
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp