Carthropensprutor?

Ravishing

Trådstartare
*Japp, jag vet att jag stavade fel i titeln*

Någon som har erfarenhet av Cartrophensprutor?

Positiva som negativa är välkomna! Funderar på att ge till min artroshund, men vill gärna höra lite olika erfarenheter först... (och prata med vet såklart!)
 
Sv: Carthropensprutor?

Jag fick så god effekt på min gamla tik att jag helt kunde sluta med smärtstillande :). Effekten satt dessutom i mycket länge! Tänkte att gamle Loke också skulle få sig en behandling snart. Har hört att det inte fungerat på en bekants hundar (andra bekanta har fått god effekt), men aldrig att det gett någon bieffekt eller att någon har blivit sämre.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Efter en mindre kul upplevelse då lille hund försvann i 1,5 dygn i okänd miljö (klättrade ur en hästbox i ett okänt stall i okända...
Svar
4
· Visningar
601
Senast: Piglet82
·
Övr. Hund Hej alla, Jag har hamnat i en enormt svår situation i livet och funderar på möjligheten att låna ut mina hundar för en period tills jag...
Svar
4
· Visningar
1 102
Senast: Petronilla
·
Hundhälsa Snart är det äntligen dags att hämta hem en liten Sheltievalp. Efter att ha läst runt lite på forumet börjar jag mer och mer fundera på...
Svar
12
· Visningar
1 008
Hundavel & Ras Hej! Skulle ni möjligtvis ha tid att ge tips på hundras? :bow: Jag har växt upp med jakthund och tränat och tävlat lite (viltspår...
2
Svar
27
· Visningar
3 331
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra blötmat
  • Valp 2023 -den andra
  • Oseriös avel 2023

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp