gul

Trådstartare
Jag undra om någon där ute som fått dräktigt med Casillius?
Jag har tre ston som inte är dräktiga med honom!!:cry:
 
Sv: Casilius!

Usch säg inte så... Jag har ett sto som jag försöker få dräktigt med casilius.. ska kolla på Fredag (17:e dygnet då) så då kan jag uttala mig! Men jag lider med dig!!!!!! :-(
 
Sv: Casilius!

Oj, jag som bytte till honom, osäker om hon var dräktig, såg så litet ut, ska kolla imorgon kväll igen. Hoppas verkligen, det lät ju inte lovande :(
 
Sv: Casilius!

Jag vet ett sto som är dräktig med honom, så hoppas era ston snart är dräktiga.
 
Sv: Casilius!

Min va dräktig! Vilken otrolig lycka! Fast det va 17 dygnet så jag kanske inte ska ropa hej ännu... Men jag får nog hoppa över att visa henne på Flyinge. Mitt sto fick 51 poäng på 3-års testet i maj :-)
 
Sv: Casilius!

Jag hade också problem, men fick dräktigt på 3e försöket! Bara håller tummarna nu att det är dräktigt vid 90 dygn också..
 
Sv: Casilius!

Mmmm kollade min på 45 dygn och då va hon fortfarande dräktig! annars hade jag anmält till Flyinge.. Nu går hon hemma och jag rider henne lite lagom och håller tummarna att allt ser bra ut på 90 dygn! :banana::laugh:
 

Liknande trådar

Avel Jag har ponnyston som går på fribetäckning med hingsten. De har gått ihop sen i maj och går fortfarande kvar med hingsten. (det är okej...
2
Svar
25
· Visningar
1 993
Senast: Karro-Lina
·
Avel Hej Är det någon som har gjort en kombo ridponny / swb? Hur stora har de blivit o vad för stam? Har två swb ston dräktiga med Orchard...
Svar
8
· Visningar
1 347
Senast: ameo
·
Övr. Hund Undrar hur ni gör efter stallet med era hundar. Leriga från topp till tå oftast, speciellt okt-april Tvättar ni dom med schampo varje...
Svar
19
· Visningar
1 027
Senast: Ketrawzc
·
Avel Vill inleda med att jag skriver frågan med ett visst önsketänkande att provet visade fel. 😉 Jag testade p-test på mitt sto på 106dygn...
Svar
12
· Visningar
935

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp