Casir Ask & Come Back II

Cyllene

Trådstartare
Casir Ask & Come Back II

Har ni sett några av årets avkommor? Jag är nyfiken. De är helt klart mina favoriter! :)

Berätta allt ni vet.

/C
 
Re: Casir Ask & Come Back II

samma här!
Men dessvärre har jag inte sett en enda fölis i år...
Det verkar som man måste åka över bron, för att få se några.
Gick det att betäcka med CB II förra året verkligen?
Jag ville nämnligen ha honom, och pratade då med hans förra spermaimportör. Då hade de slutat med honom... Och detta var tidigt på säsongen...

Men jag var och kikade på en underbar treåring för inte så länge sedan, e CB II. Mamman var imp danmark, och utan papper (knepigt att lägga på honom då, tycker jag!).
Han var stor och grann, och rörde sig otroligt trevligt.
Mycket bra överlinje och resning. Ngt parallell fram. Bra takt i alla gångarter.

Någon annan som vet mer?

mvh
 

Liknande trådar

Avel Hejsan! Funderar på att betäcka mitt sto med Favorit Ask i vår :) Han är verkligen en typ av häst som jag gillar, och jag har sett så...
Svar
6
· Visningar
1 215
Senast: Freazer
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
20 522
Senast: Gunnar
·
Ridning Hej, min medryttarhäst vägrar att gå framåt ibland. Han är en 13 årig c-ponny valack. Har varit medryttare på honom i ca 4 månader nu...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 972
Senast: Stergo
·
Relationer Ja, jag kan inte vara den enda? Jag verkar ha träffat en kille, jättefin på alla sätt och vis och jag känner mig faktist alldeles...
2 3
Svar
51
· Visningar
5 708

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra och smakligt blötfoder?
  • Brexz
  • Ingen fart på agilitytävling

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp