Cat It Senses

Guldaskig

Trådstartare
Någon som testat deras produkter? Är lite nyfiken på matlabyrinten bland annat men också tunnlarna där bollarna åker omkring.
 
Sv: Cat It Senses

Jag har dem.
Matlabyrinten funkar så där. Katterna har upptäckt att det är mkt lättare att äta uppifrån än att sitta o pela ned torrisarna en och en. Eller så välter man den o äter de som farit ut.

Kattgräsmojängen är bra. Gräset och jorden finns kvar där det ska vara och inte i hela köket. Tyvärr är gräset utomhus mkt godare.

Tunneln med den blinkande kulan var lite rolig ett tag i början. Jag funderar på att köpa en sats till o bygga ihop så kanske den blir roligare.
 
Sv: Cat It Senses

Jag har nu köpt tunneln med en boll i, min katt har knappt tittat på den :grin: Om dina katter vill köpa den kan de få det ;)

Tror däremot att min katt skulle gilla matlabyrinten bättre!
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Ni som jobbar/pluggar/annat dagtid och är i stallet på kvällarna, vad har ni för rutiner? När kommer ni från er dagaktivitet? När åker...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 234
Senast: MayGrace
·
Mat I december ska jag ha två kalas på samma helg, och ska bjuda på tårta. För att göra det hela så ekonomiskt som möjligt tänker jag göra...
2
Svar
26
· Visningar
1 211
Kropp & Själ Mina ögonlock har blivit så hängiga, tycker att det störo och jag försöker ofta lyfta brynen får att få bort känslan av att de hänger...
2
Svar
24
· Visningar
1 947
Senast: CFrisk
·
Kropp & Själ Ok varning för triggande ämne kanske, men känner att jag behöver bolla mina tankar. Har nog alltid eller iaf sedan väldigt ung ålder...
2
Svar
20
· Visningar
1 510
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp