Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

M

mizz_perfect

billigast är nog att ta låga hinkar och lägga en trädgren över :smirk: men inte speciellt hållbart eller snyggt.

jag har sett flera stycken som har köpt vanliga bommar och snickrat ihop ett kors av två brädor. ca 40-50cm långa. sedan har de fäst bommen i ena klykan av kryssen. då kan du välja flera olika nivåer. Billigt och ganska praktiskt

Jag föredrar iofs "sockerbitarna" som vi kallar dem här. Jag vet inte vad de heter i affären tyvärr.

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 6462 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

Anläggning Vi har en läggda på ca 2 ha som vi inte använder. Skulle vilja göra någon typ av naturbana där till dottern och hennes ponny. Typ...
Svar
5
· Visningar
333
Anläggning Hej. Tänkte höra med er om ni har några bra tips angående material val i litet stall. ska bygga 2 boxar. I boxarna funderade jag på...
Svar
1
· Visningar
430
Ekonomi&Juridik Jag funderar på att skaffa häst och planerar lite inför det. Men jag behöver få svar på lite frågor. Jag har nämligen tänkt att bygga...
2
Svar
21
· Visningar
1 206
Träning Hej, jag funderar på att bygga eget hindermaterial. Så som "sockerbitar" och liknande. Någon som har tips vad man kan bygga? Lägg bild...
Svar
0
· Visningar
174

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar