Cavallo ridbyxor.

B

bussig

Funderar på att köpa ett par cavallo helskodda ridbyxor. Hur är passformen och hållbarheten på dom. Det är ju en sak att prova i butiken än att rida i dom.
 
Sv: Cavallo ridbyxor.

Har själv ett par cavallo, helskodda. oj oj oj dom är så sköna:)
väldigt mjuka och blir inte speciellt stela efter att man tvättat dem heller. dessutom är dom snygga.
om jag var du skulle jag slå till på en gång och köpa dem!
 
Sv: Cavallo ridbyxor.

Jag har också ett par.. Gillar dom skarpt.. Jätte sköna att rida i, jätte bra passform, och man får bättre hållning och stöd vid ridning..

Rekomenderar att du köper ett medel till du kan använda vid tvätt så inte mockat blir "slemmigt"

Dock gick mina sönder efter en vecka :smirk: stor reva mitt på låret.. Så byxorna skickades till tyskland för undersökning, var borta cirkus 1-2 månader. Fick tillbaka dom med beskedet att jag INTE kunde få några nya. Dessutom fick jag åka till posten och hämta dom.. Så speciellt rädda om sitt rykte var dom väl inte..

Så de blir inga fler ridbyxor från cavallo för min del..
 
Sv: Cavallo ridbyxor.

jag använder alltid caval clean när jag tvättar mina!
 
Sv: Cavallo ridbyxor.

Mina tävlingsbrallor är Cavallo. Bara knäskodda. Jag verkligen älskar dom byxorna!
 
Sv: Cavallo ridbyxor.

:pJag tycker myckety om hela cavallos sortiment..
de har mycket SNYGGA kläder,dock till ett ganske höggt pris..
Finns det inga återförsäljare i Sverige?
Är inte så sugen på att få ett par från tyskland,för om de går sönder kan man ju gå och kräva byta tilbaks de i butiken,det är ju liite lättare att bara skicka med en lapp det det står att de inte byter tillbaka byxorna..:mad:

Victoria:p
 

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag är då knappa 160cm lång. Jag skulle inte kalla mig själv överviktig, men jag har någorlunda vida höfter, lår och vader. Att...
Svar
17
· Visningar
1 302
Senast: Squie
·
Utrustning Hej! Min lillasyster ska rida för första gången på ett par år om några veckor. För tillfället så är detta en engångsföretelse och därför...
Svar
10
· Visningar
542
Senast: Gimlan
·
Utrustning Hej! Jag har ett par läder ridstövlar, dom är ca 7-8 år gamla och blivit flitigt använda tidigare så dom är väl "ingådda" men jag har...
Svar
8
· Visningar
374
Senast: Badger
·
Utrustning För behovet uteritter och lätt dressyrarbete, vilken sadel etc. gör det lättast att sitta kvar på hästen och inte åka av? (dvs för att...
2
Svar
20
· Visningar
1 262
Senast: Oknytt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp