athena

Trådstartare
Någon som har nåt att säga om honom? Jag har ett sto e Casquetto (Casall) vars mormor är mor till bl a Clarimo (e Clearway). Tänkte att blodet borde passa på henne.
 
Det är väl bara att prova. Hans avelsindex är väl inte direkt lysande (förutom hoppindexet som är ok, 122/128), men lämnar stoet god ridbarhet är det väl värt att testa. Stammen är ju fin och han gjorde ju ett utmärkt hopp-prov (10 och 9, men låg ridbarhet)... Tävlade inte Rolf-Göran den här? Jag har ett Clarimo-sto här (ue Contender), hennes två avkommor har väldigt bra gång (den äldsta tävlar svår dressyr e. Larimar), den yngsta är född i fjol e Earl (Escudo). Jag har fått tips att använda Quintero la Silla på henne i år, vi får väl se.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok En sak som jag inte fattar är varför det är så jävla mycket skillnad hur JAG ska tänka motför hur allaandra är OM MIG. Som några exempel...
2 3
Svar
59
· Visningar
2 326
Senast: IzeUnicorn
·
  • Artikel
Dagbok Jag har en upp gift att jag ska göra en vision bord alltså som en bild med vad man har för mål. Så ska ha minst tre korta mål och ett...
2
Svar
23
· Visningar
1 422
Senast: Kjerulfia
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 501
Senast: Lhas
·
  • Artikel
Dagbok Jag brukar inte skriva så jätte mycket om min valp här för att jag har fått så mycket neggativa svar och kritik och massa på pekanden om...
2
Svar
36
· Visningar
2 369

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp