Cayenne-abstinens!

Just idag längtar jag tokmycket efter vår lilla ponny. W frågade igår innan han skulle somna ”när kommer våran ponny egentligen?” Och jag svarade att han kommer när det är vinter. ”Men åååh, det är ju om superlång tid!”

Och precis exakt så känner jag också. Sen tänker jag på att då ska jag ha grejat mitt körkort och då känns det plötsligt inte alls som superlång tid 🙈 Oh well, i värsta fall får vi väl ta taxi till och från stallet ett par månader (OBS skoj, det går bussar, bara inte så ofta).
 

Bifogade filer

  • 9538F448-D50B-400C-ADCA-6EA6BD385D62.jpeg
    9538F448-D50B-400C-ADCA-6EA6BD385D62.jpeg
    70,3 KB · Visningar: 31

Liknande trådar

Samhälle Långt inlägg 🙈 Jag miljötränade ena hunden idag, först tog vi en promenad och sedan som vi brukar så tränar jag utanför en butik medan...
2
Svar
29
· Visningar
3 579
Senast: Lingon
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag är glad över att jag är frisk, och att mina nära och kära lever och är friska. Men det faktum att jag är glad och tacksam över det...
Svar
0
· Visningar
901
Senast: cassiopeja
·
Hästvård Bakgrund: Snart 17 årig korsning kallblod/ponny. Ligger "i uppenbar riskzon" för att utveckla PPID och har testats regelbundet sedan...
2
Svar
35
· Visningar
5 626
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Nattliga tankar och funderingar, tillika mitt första dagboksinlägg. Ursäkta om det blir rörigt. För några dagar sedan skrev jag i...
2
Svar
29
· Visningar
2 875

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp