Bukefalos 28 år!

Celine Dion!

Lilla

Trådstartare
Celine Dion kommer till Europa igen! Nästa år.
Finns det ngn mer här som planerar att gå?
Och är det ngn som vet när biljetterna släpps och var man köper dom bäst och säkras?

Allt Celineprat är godkänt.😊
 
Åh Jag såg precis! Förra gången hon var här i sverige så kunde jag inte gå eftersom jag just blivit mamma men nu jädrar! Självklart ska jag gå!!!!

Varit ett stort fan sedan jag var väldigt ung. det här känns som once in a lifetime! vem vet hur länge till hon håller på!
 
Sist kostade biljetterna mer än 10 hockeymatcher, så det blev inte möjligt. Men det är säkert bra!

Hon är extremt bra, särskilt hennes skivor på franska. Rullar ofta på CD-spelaren (om nån nu vet vad en sådan är 2019)
 
I morgon ska jag köpa biljett. Tyvärr verkar ingen vilja med. Antingen gillar dom inte, eller så är det för dyrt eller så kan dom inte planera så långt i förväg.
Vet inte om jag ska köpa en biljett och bara gilla läget eller om jag ska köpa två och hoppas på att ngn dyker upp....
 
I morgon ska jag köpa biljett. Tyvärr verkar ingen vilja med. Antingen gillar dom inte, eller så är det för dyrt eller så kan dom inte planera så långt i förväg.
Vet inte om jag ska köpa en biljett och bara gilla läget eller om jag ska köpa två och hoppas på att ngn dyker upp....
Köp två om du kan ligga ute med pengare. Du lär ju få sålt den igen.
 
Biljetter bokade! Sweep hänger på.😊
50BBD89F-9294-4043-B264-ACF967E55992.jpeg
 

Liknande trådar

S
Relationer Har tr en man i 9 månader. Vi har starka känslor för varandra. Det som är jobbigt är att han fortfarande tr en kvinna som han har haft...
17 18 19
Svar
365
· Visningar
25 656
Senast: samband67
·
Tjatter Tänkte att vi kunde ha en tråd där vi diskuterar vilka kalendrar vi är nöjda med, vilka vi är mindre nöjda med, vilka vi kommer att köpa...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
3 962
Senast: Habina
·
Skola & Jobb Hur skulle ni bemöta en person, ni inte känner, på ett nytt jobb som från dag 1 börjar säga saker ironiskt till er? Började nytt jobb i...
2
Svar
39
· Visningar
3 450
Senast: Bulldoozer
·
Relationer Vet inte ens vart jag ska börja. Fick starta ett anonymt konto för jag känner att jag måste få skriva av mig lite just nu. Igår blev...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
14 482
Senast: Bulldoozer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp