Centaur öppettider under påsken??

L

Lord Owen

Någon som vet om Centaur i Täby har öppet på långfredagen? :crazy:
 
Sv: Centaur öppettider under påsken??

jag tror inte det i alla fall...hemsidan ligger uppe och känner någon som var dit i förra veckan.. men man vet aldrig.. :crazy:
 
Sv: Centaur öppettider under påsken??

Det mest troliga är att om affären existerar fortfarande (det har jag ingen aning om) är att den är stängd eftersom fredagen är röd dag.
 
Sv: Centaur öppettider under påsken??

Synd i så fall. Någon som vet NÅGON hästaffär i sthlm trakten som är öppen på röd dag (långfre) då? :smirk:
 
Sv: Centaur öppettider under påsken??

ingenaning, men jag e nästan helt 100 på att dom fortfarande finns kvar.
Jag var där och fyndade för en månad sen ungefär, eftersom att jag har ny hästr så var det en hel del utrustning som behövde uppdateras!

Jag (Pappa..) köpte utrustning för 5000:- Som igentligen skulle ha kostat en bra bit över 10.000, kanonbra!
Jag fick nya ridbyxer, ridjacka, täcken, shabrak, grimmor, transportskydd, boots, benskydd, lindor!
Kanon bra :D
 
Sv: Centaur öppettider under påsken??

joo, men dom har ju haft utförsäljning och gunilla sa att hon iallafall inte skulle ha kvar butiken. Kanske någon annan har tagit över?
 
Sv: Centaur öppettider under påsken??

Den var kvar där förra veckan när jag gick förbi, men jag gick förbi där för nån dag sen och då var det öppet tror jag. 40%-skylten var kvar iaf. :p
 
Sv: Centaur öppettider under påsken??

tror de flesta butiker brukar ha stängt under långfredagen, men ring och hör efter så du inte åker i onödan!
Jag ringde dit för ett tag sedan när jag var på jakt efter en kineton-nosgrimma, och då sa de att butiken skulle upphöra så jag vet inte hur länge till de kommer finnas där.
 
Sv: Centaur öppettider under påsken??

*knapp*

Ja, det kan ju vara en idé att ringa och höra! :) Tror det blir bäst så. Hoppas de har öppet för jag ska till sverige och titta på en shettis så tänkte att jag skulle slå två flugor i en smäll. :crazy:

Hum. Deras telefonnummer borde stå på hemsidan vad? :bump:
 
Sv: Centaur öppettider under påsken??

Förresten är det jävligt surt att man bor upp åt helvete för långt upp för att fara till Eurohorse över helgen :mad: Det får vara tills nästa år men sur är jag! :p
 

Liknande trådar

Mat Tidigare år har vi inte tänkt så mycket på matbudget, men i år har vi gjort det för att ha råd med annat vi gärna vill ha råd med...
2 3
Svar
46
· Visningar
1 824
Senast: astronaut
·
Kropp & Själ Glad påsk Buke! Jag hoppas att alla får precis den dagen ni vill ha oavsett om ni firar eller inte. Själv ska jag passa på att njuta...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
1 811
Senast: Sonic76
·
Samhälle Jag har för några år sedan åkt förbi Dragongate i Älvkarleby. Men inte stannat. Jag har googlat runt nu men inte hittat någon uppdaterad...
Svar
17
· Visningar
1 137
Senast: Habina
·
Kropp & Själ Google är inte min vän idag, men vad jag eftersöker är en utövande schaman i GBG med omnejd (kan ev tänka mig att åka längre sträckor...
Svar
8
· Visningar
1 213
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp