Cerazette + cyklo f?

angiepangie

Trådstartare
Har för ca 2 månader sedan börjat äta cerazette igen efter ca ett halvårs uppehåll. Innan det åt jag dom i ca 2 år och hade småblödningar någon enstaka gång, men nu har jag haft blödningar ca 2,5 vecka.

Nu dom senaste dagarna har det tunnats ur för att sedan komma tillbaka rätt mycket och då jag ska jobba och ha mig är det inte riktigt läge för kraftiga blödningar. Minns att jag innan jag började äta p-piller köpta cyklo-f som fungerade bra för att minska det.

Min fråga till er kloka bukare blir nu, kan man äta cyklo-f trots att man äter cerazette?
Jag tänker självklart ringa um, men nu när det är röda dagar, klämdagar och allt vad det heter lär det dröja ett par dagar så tänkte att jag lika gärna kan höra om någon här har erfarenhet av det :)
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Varning för långt inlägg. Jag har haft problem med yrsel i tre veckor nu. Jag opererade bort en godartad tumör i armhålan en vecka innan...
2
Svar
33
· Visningar
3 513
Senast: tott
·
Skola & Jobb Jag vet inte hur jag ska hantera den här situationen och behöver hjälp att tänka! Då barnet är vuxet känns det som om den här frågan...
9 10 11
Svar
210
· Visningar
14 911
Senast: Badger
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 047
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 719
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp