.cgi/bin program

Status
Stängd för vidare inlägg.

Madick

Trådstartare
Min dator säger att den vill ha .cgi och .bin att öppnas i VLC, men filerna jag har ska vara ett spel.

Vad ska jag då säga att den ska använda för program? Eller är det något annat jag gör galet?
 
Sv: .cgi/bin program

1. Sluta ladda ner piratkopierade spel.
2. Finns två alternativ:
2. a. Bränna ut det med valfritt brännarprogram.
2. b. Ladda ner och installera Daemon Tools för att få en virtuell cd/dvd-spelare som du kan använda för att läsa skivan.
 
Sv: .cgi/bin program

Mitt barn har fått låna den, finns alltså redan på skiva, bränt som .cgi och .bin.
 
Sv: .cgi/bin program

Det är isf felaktigt bränt, följ ovanstående tips.

Efter många om och men lyckades jag klura ut hur jag bränner en skiva. Fick så långt att jag kan installera, men sen säger den "sätt in rätt skiva" så det verkar kört.

Typiskt, fick låna ett gäng (smartare att prova först och köpa sen än att köpa en massa de inte vill ha) och självklart var det här det som verkade intressantast enligt barnet och det funkar inte. De flesta är originalspel, några verkar hemmabrända fast de har snygga omslag.
 
Sv: .cgi/bin program

Ja, det brukar vara så när man använder piratkopierade spel. Hur du löser det får du försöka lista ut själv, för annars så lär jag väl bli bannad från forumet...
 
Sv: .cgi/bin program

Ja, det brukar vara så när man använder piratkopierade spel. Hur du löser det får du försöka lista ut själv, för annars så lär jag väl bli bannad från forumet...

Lösningen blir att jag säger att spelet är trasigt och så provar vi de som funkar.
 
Sv: .cgi/bin program

Eftersom det uppenbarligen handlar om piratkopierade spel så väljer jag att låsa tråden.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag skulle behöva läsa upp Matte från gymnasiet. Då hette kursen Matte B, och nu förstår jag att den heter Matte 2 a, 2b och 2c och att...
Svar
16
· Visningar
807
Senast: Linn-Nora
·
IT & mobiler Motvillig macanvändare här (the Sigificant Other i nöjesbranschen hade ett systäm när vi slog våra påsar ihop... efter 3 år föll jag...
Svar
0
· Visningar
194
Senast: Murphy
·
IT & mobiler Min lap top börja bli gammal och sliten och börjar ha lite åsikter om vad jag ber den om. Jag kan dock inte leva utan dator, men har...
2
Svar
35
· Visningar
1 296
Senast: Enya
·
Kropp & Själ Jag fick reda på att jag har en liten hörselnedsättning på ena örat redan för 25-30 år sedan, beskedet kom då som en överraskning. Jag...
2
Svar
27
· Visningar
1 552
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp