chair challenge

ameo

Trådstartare
Moderator
Både jag och herr Sthu kunde. Fast jag tycker han fuskade lite med böjda ben.
På jobbet klarade en del av männen det inte medan alla kvinnor kunde.
 
Det hänger väl på vinkeln? De flesta män har större fötter och hamnar med fötterna längre bak - då blir det problem med tyngdpunkten. Om man tittar på kvinnorna får de oftast 90 grader mellan lår och överliv, och därmed betydligt bättre balans.
 
Det hänger väl på vinkeln? De flesta män har större fötter och hamnar med fötterna längre bak - då blir det problem med tyngdpunkten. Om man tittar på kvinnorna får de oftast 90 grader mellan lår och överliv, och därmed betydligt bättre balans.

Tänkte precis skriva samma.
Backa så ni får benen bakom er, då är det omöjligt, man får bara ont i huvudet 😂
 
Kvinnor har ju generellt en lägre tyngdpunkt än män (större rumpa/lår). Jag har sett en annan såndär grej som är lätt för kvinnor men omöjlig för män, kan inte komma på hur det var nu bara...
 
Med tre fötter bak är det plätt-lätt. Jag prövade också fyra fötter bak pga minifötter (å andra sidan även mini-längd) och då klarade jag det med svårighet (fick ta sats med huvudet och gunga nån cm bakåt för att flytta tyngdpunkten något bakåt och komma upp.
 
Sambon och jag testade. Med vägg och utan vägg. Med fötterna ihop och med fötterna isär.

Jag klarade allt. Sambon hade problem.

Jag tror på teorin om tyngdpunkt. Kvinnors tyngdpunkt sitter under midjan medan män är generellt tyngre över midjan
 
Lätt för både mig och maken. Dock är maken lika stor som mig (aka liten) så han kan kanske inte räknas. Har utmanat en killkompis på 185 med stl 47 i skostl. Det blir intressant😅
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Hundrädda
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp