Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Någon som har dom? Från Börjes. Måste köpa nya pga viktminskning
Tänkte köpa de vinröda.. Hur är dom i kvaliten. Nu har jag Piaff Fullseat och dom är helt ok..
Hej! Kanske svarar lite sent, men jag har iaf. de vinröda ridbyxorna du frågar efter, och jag tycker att de är Toppen! Kvaliten verkar väldigt bra (har bara användt dem nu i sommar... men de ser ut att hålla bra!). Skoningen gör att man greppar väldigt bra. Verkligen prisvärda! Ska nog köpa ett par blå me´!!
Hästmänniskan
Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här.
Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
Skola & Jobb
Jag har varit anställd på mitt jobb i snart 4 år och har trivts varenda dag. Men nu har jag hamnat i ett läge där trivseln är borta. Det...
Hästmänniskan Det viktigaste är inte vad du kan när du skaffar hästen utan att du är öppen för att fråga saker och ting när du är osäker och lyssnar...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.