grazzie

Trådstartare
Någon som vet om några snygga chaps som man kan köpa ?? spelar ingen roll om de är dyra!
har ni bild är det bra!!

Ska det vara shortchaps eller hela? Jag köpte ett par shortchaps på Hööks i oljat läder för 625 kr.. Jättesnygga tycker jag.. :rofl:
//Veronika

Sv: CHaps

dyons är super snygga :D de har ett par nya nu som är hårdare och mer stövel lika och sen har de de som är mjukare... :banana:

Jag har ett par bruna i mocka från MH som jag köpte på rea för 2 år sedan. Gillar skarpt!

Sen köpte jag ett par nya svarta i nappa på Hööks för 399:- (-rabatt vad det nu var) innan jul. Mjuka och sköna. Lite väl långa för mig kanske...
220046.jpg

dyon e jätte sköna =)
har sånna. men tänk på att dom töjer sig.. :/

Dyón =) Underbar kvalité på allt dom gör. Har iofs bara långa chapsen men har provat de korta oxå, supersnygga o supersköna.

Jag har ett par korta Dyon.
Men jag tycker inte att kvaliteten har varit så bra direkt. :crazy: Dragkedjan har gått sönder två gånger och så blev de blå på insidan nästan på en gång :confused: .

Liknande trådar

Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
572
Senast: Ramona
·
Utrustning Hej! Jag har en sadel jag vill ska bli mörkare och har läst att man kan använda paraffinolja till det. 1. Går det bra att använda på en...
Svar
2
· Visningar
266
Utrustning Jag behöver ett par nya ridbyxor men har inte längre någon koll på vad som är bra märken eller vilken typ som är bäst. Jag provade ett... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 329
Senast: Silje
·
  • Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 916
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka