Charles Owen Pro Skull II eller Charles Owen J3

Mjuff

Trådstartare
Ja som rubriken lyder så undrar jag vilken av dessa två hjälmar som är bäst?!

Jag hade först siktat in mig på J3:an efter lite surfning här i forumet. Men sen ringde jag min lokala ridsportbutik och de sålde bara Pro Skull II, och de sade att den var bättre och sålde mer.

Priset är samma, så jag tar tacksamt emot era synpunkter, så jag kan bestämma mig. :D
 
Sv: Charles Owen Pro Skull II eller Charles Owen J3

Jag har Pro Skull II o är jättenöjd med den! Men du vet att det är mycket billigare att köpa hjälm från England, va?
 
Sv: Charles Owen Pro Skull II eller Charles Owen J3

Finns massa bra butiker! Bara å googla hjälmen så kommer dessa länkar upp, sen är det bara att hitta bästa priset, och betala med kort så kommer den nästan ända hem till dörren!
Har köpt både min pro skull ll och point 2 väst så!! :)
 
Sv: Charles Owen Pro Skull II eller Charles Owen J3

Finns massa bra butiker! Bara å googla hjälmen så kommer dessa länkar upp, sen är det bara att hitta bästa priset, och betala med kort så kommer den nästan ända hem till dörren!
Har köpt både min pro skull ll och point 2 väst så!! :)


OJ det låter ju som ett bra tips, tack! :)
Då ska jag åka och prova ut vilken storlek jag ska ha idag, och så kan man kika på nätet sen, hehe. :angel:

Eller så väntar jag efter EuroHorse nästa helg, för vem vet om det kan finnas några bra erbjudanden där?
 
Sv: Charles Owen Pro Skull II eller Charles Owen J3

Jag lever i min J3:a och glömmer lätt både att spänna hakbandet och att ta av den efteråt, den är så jäkla skön!

Men snäppet bättre (vid provning) var en Gatehouse, den satt lite mindre djupt, så åker jag av och dänger i huvudet ska jag kika närmre på en sådan nästa gång.
 
Sv: Charles Owen Pro Skull II eller Charles Owen J3

Du kan aldrig få nåt erbjudande på mässan som slår priserna i England. Jag gav 900 för min hjälm....:)
 
Sv: Charles Owen Pro Skull II eller Charles Owen J3

Jag har preic köpt en J3 här (i uk), myyyycket skönare än Pro II enligt mig :)
Gav £95 för den!
 

Liknande trådar

Utrustning Jag har börjat kolla på ny hjälm för terränghoppning. Tidigare hade jag en CO J3, men hur jag än letar runt verkar de inte säljas i...
Svar
5
· Visningar
577
Senast: Cinzia
·
Utrustning Ja som rubriken lyder så undrar jag vilken av dessa två hjälmar som är bäst?! Jag hade först siktat in mig på J3:an efter lite...
Svar
0
· Visningar
716
Senast: Mjuff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Mat till kräsen liten valp
  • Uppdateringstråd 29
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp