Cheerleader kostym

SweetBriar

Trådstartare
Alltså jag och mina maskerader :) Jag har blivit bjuden på fest i slutet av maj där man fått tilldelat tema och jag ska vara cheerleader. Hittar dock ingen bra kostym, antingen är dom helt oformliga och fula i "onesize" eller så är det dom slampigaste, minsta kostymerna man kan hitta med kjol bred som ett skärp och topp som slutar under brösten!

Har ni några tips på ett fint set eller klänning som inte kostar alltför mycket, vill inte lägga en tusenlapp på en maskeradoutfit? Vill inte ha magtröja! Kan man köpa riktiga cheerleaderkläder någonstans kanske? Ska finnas i XS/34.

Kan tillägga att jag googlat som en galning, men inte hittat något bra.
 
Sv: Cheerleader kostym

Googla på olika lags cheerleaders så kan du se olika outfits dom kör på matcher?

Men några små shorts eller en kort kjol och så kanske hitta någon tischa eller linne med något lag. Är det en tischa kanske knyta upp ärmarna, och sen kanske knyta vid midjan (behöver ju inte knytas så kort att du visar magen).
 
Sv: Cheerleader kostym

Ja, funderar på att göra så istället, så kan man köpa såna där pom poms till. Känns trist att köpa en dyr kostym som kanske ändå inte är så fin :)
 
Sv: Cheerleader kostym

HAha, lite snyggare men inte alltid "bättre" än dom du länkade till... ;)

Sexy-cheerleader-ipl-wallpaper.jpg


redskins-cheerleader.jpg
 
Sv: Cheerleader kostym

Hahahaha, jisses :rofl: ! Dagens skratt!

Poisonous: Den är helt ok, har redan tittat på den, dock verkar den inte finnas i mindre än XL på någon svensk shop :(
 
Sv: Cheerleader kostym

HAha, lite snyggare men inte alltid "bättre" än dom du länkade till... ;)

Sexy-cheerleader-ipl-wallpaper.jpg


redskins-cheerleader.jpg

Texas Dallas cowboys är inte cheerleaders! De är "vanliga" dansare med poms.
traditionella cheerkläder får inte anspela på sex....

Sök på tex Cheerleading Sverige sm. Osv. Kanske finns en klubb nära dig som kan tänka sig att hyra ut?
 
Sv: Cheerleader kostym

If it looks like a duck, swims like a duck, and quacks like a duck, then it's a duck. ;)


Och även om "riktiga" cheerleaders inte brukar ha några urringningar så kan man nog fundera över vad definitionen på anspela på sex är, för nog fan anspelar många på sex (ser bilder regelbundet på facebook på bekanta i USA som är cheerleaders i high school, tex).
 
Senast ändrad:
Sv: Cheerleader kostym

Ah smart, jag googlade bara på sportiga knästrumpor, men ska nog hitta något med dina sökord :)
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp