Cheeseburgare

Gammeln

Trådstartare
Hur många sånna äter ni på ett mål? Dom där som kostar 10kr. Jag äter 4st men kan nog dra i mig 6st känns det som. För jag blir inte riktigt mätt på 4. Men 4 känns lagom billigt, 40kr :p
 
Hur många sånna äter ni på ett mål? Dom där som kostar 10kr. Jag äter 4st men kan nog dra i mig 6st känns det som. För jag blir inte riktigt mätt på 4. Men 4 känns lagom billigt, 40kr :p
Till lunch äter jag 1. Och en pommes
Till Middag blir det 2 stycken och pommes.
 
Cheese, min hatkärlek. De är ju egentligen inte ens goda men ibland får jag världens craving.
Då äter jag tre stycken, mår illa och lovar mig själv att aldrig göra om det :yuck::angel::D
 
0
Jag tycker cheesburgare är chiiitäckliga.
Däremot så donkens nya med bacon och chees är chiiitgoda bara man ser till att få en köttbit istället för två
 
2 brukar det bli.
Den enda hamburgaren som är ok på donken. De andra är inte värt priset/smaken.
 
Hur många sånna äter ni på ett mål? Dom där som kostar 10kr. Jag äter 4st men kan nog dra i mig 6st känns det som. För jag blir inte riktigt mätt på 4. Men 4 känns lagom billigt, 40kr :p
Brukar nog bli 3-4 st haha. Iallafall nu när jag är gravid, men dom äts mkt sällan.
 
Cheese, min hatkärlek. De är ju egentligen inte ens goda men ibland får jag världens craving.
Då äter jag tre stycken, mår illa och lovar mig själv att aldrig göra om det :yuck::angel::D
Grejen är att man ska äta dom upp och ner enligt en expertkock. Då blir dom godare eftersom saltgurkan då kommer direkt på tungan och då genererar sältan en speciell smakupplevelse :up:. Äts den som vanligt hamnar saltgurkan i gommen och där stter inga smaklökar :meh:
 

Liknande trådar

Hemmet Jag drömmer om en sådan där anslagstavla i metallnät att sätta upp i min nya kontorshörna. Det finns flera olika varianter, men de är...
Svar
16
· Visningar
727
Senast: Caoimhe
·
  • Artikel
Dagbok Jag behöver hitta idéer på billig mat! Problemet är att när jag googlar efter tips på billig mat så får jag bara fram en massa saker som...
2
Svar
24
· Visningar
2 127
Senast: cassiopeja
·
  • Artikel
Dagbok Den här sommaren hade jag tänkt att jag skulle reparera mitt sparkonto som sjunkit med 30000 under vintern som var då jag gått på...
Svar
15
· Visningar
2 421
Senast: Gunnar
·
Ridning Viss rambling-varning bör nog utfärdas. 😆 Har, efter snart 2 år i ett nytt land, hittat ett mindre stall nära där jag bor som jag har...
Svar
4
· Visningar
1 343

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Senast tagna bilden XV
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp