Cheez heartz slut?

cambodia

Trådstartare
Sambon älskar dessa, nu hittar hon inte dem i vår lokala Coop-butik och tror därför att de slutat tillverkats då även hennes mamma säger att hon inte sett dem på länge (annan stad, annan butik). Så, vad har ni för status hemma hos er? Finns de? Jag tror hennes fruktan är överdriven :D

317213BB-802A-4E97-89EF-E51FA51D9EDD.png
 
Jag delar din sambos kärlek till heartzen så kan med all säkerhet säga att dom finns på både lilla kvartersbutiken och storhandlarbutiken som besöks minst en gång i veckan vardera :D
 
Lite avundsjuk på er som kan äta cheese-produkterna. Min mage bestämde sig för några år sedan att den inte tål dessa. Förstår inte varför den är inte gnällig annars, men ballar ur fullkomligt om jag äter bara en liten påse.

Och nu blev jag jättesugen pga den här tråden!
 
Lite avundsjuk på er som kan äta cheese-produkterna. Min mage bestämde sig för några år sedan att den inte tål dessa. Förstår inte varför den är inte gnällig annars, men ballar ur fullkomligt om jag äter bara en liten påse.

Och nu blev jag jättesugen pga den här tråden!
Åh, vad trist :(
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 414
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 075
Senast: Whoever
·
Relationer Hej! Undrar om någon här varit i liknande sits och som kan dela med sig av sina erfarenheter. Jag har träffat min kille snart ett år, i...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
5 407
Senast: cewe
·
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
10 514
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp