Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vad tycker ni om Chevalet? Just nu har jag Renons som jag inte tycker funkar så bra.Verkar som om man måste smörja ofta med det för att det ska vara bra.Funderar också på beckolja.
Har använt en uppsjö av olika myggmedel som inte har fungerat tillfredsställande.
Bor dessutom i myggens Mecka-Norrbotten och det medel som fungerar här är just Chevalet. Pga det hårda mygg-trycket här smörjer jag oftare än förpackningen föreskriver, men det fungerar alldeles utmärkt.
Sluta fundera. Jag gör så att jag späder ut beckoljan med matolja och det fungerar. Fick tipset av en gammal hästkarl. Timmerhuggarna uppe i myggrika Norrland visste vad dom behövde.Sen är det också klådstillande för ev.eksemhästar. Lycka till
Jag använde Renons tidigare men köpte nyligen en flaska Chevalet. Hittils har det fungerat kanonbra, och jag har på det på bringan eftersom det är där min häst blir värst angripen.
Kropp & Själ Igår hittades personen död i sitt hem.
Vet ej dödsorsak ännu men mest troligen orkade kroppen inte mer efter år av bland annat missbruk...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller.
Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.