Kan inte med ord beskriva hur underbara jag tycker de är :love:
Har haft rasen sedan 1988 :rofl: så det har blivit några stycken genom årens lopp
 
underbaraste rasen :love: min lilla kille tim är det absolut charmigaste, gosigaste, busigaste som finns :love:

{4c13dbd9-19b8-4ee3-9334-4c10b1268cba}.jpg
 
var köpte ddin hund någonstans då? vet du hur mycket dom kostar ca!
 
Jag köpte min från Wonderbits i Härjedalen, fick honom till reducerat pric pga att han är kryptochid. Han kostade 6500 kr... De flesta uppfödare jag kontaktat tar 7000-10.000 för en vavva-valp :)
 
Jag har köpt mina vavvor från lite olika kennlar.
Senast valpen, som nu är sex månader kommer från en kennel i Alingsås. Valppriset idag ligger på 12000 kronor.

Kolla gärna in chihuahuacirkeln.nu
 
tack så mycket för svaren ska kolla den adressen också! se om jag hittar någon uppfödare här nere i skåne! MVH Linda :love:
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag har en liten chihuahua kille på snart 1år. Reg i SKK, bra linjer bak igenom. Chokladbrun med grön/gula ögon. Han är världens...
Svar
19
· Visningar
1 476
Senast: LaMagia
·
Hundträning Jag har en liten hund med pyttig mun även för sin storlek och mjukt bett. Dessutom så är hon lugnt tempererad och jag jobbar mycket med...
Svar
15
· Visningar
937
Senast: snorp
·
Hundträning Jag jobbar på ett mindre kontor, vi är fyra sammanlagt på arbetsplatsen. Jag jobbat administrativt och sitter mest på kontoret, de andra...
Svar
6
· Visningar
1 165
Senast: Praefatio
·
Övr. Hund Efter en mindre kul upplevelse då lille hund försvann i 1,5 dygn i okänd miljö (klättrade ur en hästbox i ett okänt stall i okända...
Svar
4
· Visningar
570
Senast: Piglet82
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp