Bukefalos 28 år!

Karin87

Trådstartare
Hej!
Jag är väldigt intresserad av rasen Chihuahua. Om någon har bilder på sin hund så skulle det vara jätte roligt att se!! :)
Från vilken kennel har ni köpt er hund? Kan ni rekomendera någon? Kanske nån hemsida?
Vad tycker ni om rasen, är den att rekomendera? :d
Hoppas det kommer många roliga svar! Tack! :D
 
Sv: Chihuahua

Jag har en chihuahuakille på 4 år. Köpte honom från Tjabes kennel. Jag älskar rasen, de är mysiga och som en stor hund litet fodral. Kolla på chihuahuacirkeln. Där finns bra kontaktpersoner som känner till bra uppfödare.
Nån bild på han oxå.
digitalkamera_151.jpg

Image023.jpg
 
Sv: Chihuahua

Söt :love: :love:

Till trådskaparen: En vavva är hårdvaluta idag, du får nog räkna med en ganska lång kö ifall du vill ha en seriöst uppfödd valp från en uppfödare.
Sätter du ut annons om att du vill köpa kommer du få väldigt konstiga svar (fick min kompis som ville ha en ny, även den till lydnad) om att du kan få köpa en liten valp som är "lite krasslig"... att du kan få köpa en hund med 25% vavva i...
Ta kontakt med uppfödare genom Vavvacirkeln
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag skulle vilja uppmana alla som har bra hanhundar att spara sperma från era hundar för framtiden. Med bra hundar menar jag alltifrån...
2
Svar
30
· Visningar
2 408
Senast: Milosari
·
Hundavel & Ras Jag har börjat fundera på att skaffa en till hund. Bor i generationsboende på vår hästgård med skog och hagar där vi har en nättare...
2
Svar
25
· Visningar
2 160
Senast: Puffindog
·
Övr. Hund Som vanligt var det för några dagar sen dags för den årliga National Dog Show i USA (som vi i Sverige såklart var geoblockade från att...
2
Svar
35
· Visningar
2 092
Senast: Red_Chili
·
Hundavel & Ras Nu är det nära att XLBullies förbjuds i UK, efter flera ihjälbitna människor. Norge har ju ett införselförbud etc av vissa raser och...
2
Svar
33
· Visningar
3 928
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Köpa hus
  • Örebroare, kan ni ge lite busshjälp
  • Vad gör vi? Del CXCVII

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp