Bukefalos 25 år!

Childeric???

Vala

Trådstartare
Någon som vet vart man kan beställa en sådan islandssadel?
Har letat över allt men hittar bara hopp och dressyr sadlarna.

Har hört att dom ska gå att måttbeställa och då min häst tydligen inte kan ha några av sadlarna jag hittar så börjar jag få för mig att det bästa vore en måttbeställd.

:confused: :confused: :confused:

I

iller

Jag tror att de islandsryttare som har sådana rider i dressyrmodeller. Sen är de ju individuellt måttade och utformade, men den jag hade lyckan att provrida var helt underbar att sitta i trots att den ingalunda var gjord för mig. ;)

Childeric-sadlarna beställer man via Ellen S.
Ring Fors Gård eller Nina Keskitalo och fråga efter hennes nummer!

/Malin

Nina K har tagit fram en isismodell tillsammans med Ellen S., som man beställer sadlarna av!

/Malin

Vala

Trådstartare
Tack för svaren...men till min lycka så har jag äntligen hittat en annan sadel som passade perfekt. Inte lika dyr som en childeric så jag får några kronor över till annat. :)

Liknande trådar

Övr.Katt Jag är i valet och kvalet om jag ska skaffa katt, behöver lite hjälp och råd tror jag :confused: flyttade till hus i somras och känner...
Svar
15
· Visningar
823
Utrustning Jag har nyligen köpt en häst, väldigt roligt naturligtvis, men problemen började direkt när jag skulle börja leta efter en passande...
Svar
17
· Visningar
1 504
  • Artikel
Dagbok För ett tag sen så skrev jag att vi hade pratat om dagvård och att jag kanske skulle börja i ungefär mitten av september. Men har tänkt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
2 200
Samhälle Jag och min bästa vän var ut till en uteservering i går, vi satt och pratade och drack någon cider och hade det bra. Fram emot...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
9 082

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar