Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

Chinchilla

M

Millz

Jag har två stycken, en hona och en hane. Väldigt trevliga och personliga djur!

S

Sheltien

Vad är de för färger? Jag är förtjust i violetta men det blir en grå =) Vad ger du för pellets? Jag blir lite snurrig för på endel sidor står det att man inte ska ge kanin pellets på endel står det att man kan göra det :confused: vart köper man annars speciella chinchilla pellets? Har inte sett det i våran djuraffär.

M

Millz

Ge inte kaninpellets! De är för feta och tyvärr inte bra alls för chillorna.
Chinchilla pellets görs av bla. Vitakraft, dessa brukar finnas i djuraffärerna. Fråga i affären, har de inte kan du alltid be dem beställa in.

Jag har en vitmarmorerad (wilson white) och en standard.

S

Sheltien

Ok, tackar. Åhh en marmorerad!! De är finast tycker jag. De ska vara kritvita med mörka öron, gud vad söta de är =)

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 6457 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

Övr.Djur Hej! I julklapp fick min tioåriga dotter två degus. Vi har ingen erfarenhet av degus sen tidigare men jag har läst att det ska vara...
Svar
9
· Visningar
494
  • Artikel
Hästnyheter Gränsbo Stuteri fyller på med ännu en hingst inför årets avelssäsong. Det är 4-årige Rockabye som lämnar Danmark och Helgstrand Dressage.
Svar
0
· Visningar
83
Hästvård Hjälp! Är intresserad av en 14-årig fin D-ponny som är välrirden och i god form. Provridning av min dotter i helgen och det kändes bra...
Svar
3
· Visningar
715
  • Artikel
Hästnyheter Efter en tre dagar lång turné har Dansk Varmblods hoppkommitté godkänt 20 stycken 3-åriga hingstar för vidare prövning, och även gett...
Svar
0
· Visningar
81

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Klippa golden
  • Hund bet familjemedlem hjälp

Hästrelaterat

Omröstningar