Chokladfabrik visning

Islandshästryttare

Trådstartare
Nästa vecka ska jag på visning på en chokladfabrik med en kompis ska bli så kul att kliva in i chokladens underbara värld. Avslutas såklart med provning av choklader! :love1: Nån som varit på en chokladfabrik? Gillade ni det? Jag förväntar mig inte mindre än att det är lika spännande som Kalle och chokladfabriken såklart :love:
 
Nästa vecka ska jag på visning på en chokladfabrik med en kompis ska bli så kul att kliva in i chokladens underbara värld. Avslutas såklart med provning av choklader! :love1: Nån som varit på en chokladfabrik? Gillade ni det? Jag förväntar mig inte mindre än att det är lika spännande som Kalle och chokladfabriken såklart :love:
Jag blir så nyfiken, var kan man få besöka ett sådant ställe? 😍
 

Liknande trådar

Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
24 25 26
Svar
513
· Visningar
13 412
L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 169
Senast: LiviaFilippa
·
Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
6 166
Senast: mars
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
4 111
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp