Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

A

Amia

E det nån som har honom som pappa till sin häst?? Isåfall hur e den hästen?? Rider en häst efter honom... :banana:

C

Cesam

Nej har ingen avkomma själv men min bästa väninnan har ett 3 årigt sto e: Chopin DK. VilL Du ha bilder och mer info om honom, så maila gärna så skall jag försöka hinna scanna in bilder på honom....
Maila till carina@cesamarabians.com
Ange. Chopin i ämnesraden så vet jag vad det gäller... :)

C

Cesam

Eh.....får Du lov att använda den bilden? Vill minnas att fotografen har copyright på den bilden....
Har mailat Dig och skall snarast återkomma med den info jag vet om honom.....
Underbar hingst som använts alldeles för lite och helt klart Etat's bästa son i Sverige enligt mitt tycke och smak.... :p

Z

Zini

Min kompis har en arab efter chopin, han är en väldigt trevlig häst, men lite ängslig. Men en jättefin model för att vara en arab, kort rygg och fin rumpa. En väldigt personlig herre.

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 6424 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

Hästvård Hej! Jag har en fråga om en sak som en ponny har (inte nån av mina). Ursäkta om jag inte kommer ihåg exakt rätt ord, men det är typ...
Svar
4
· Visningar
406
Gnägg Hej! Funderar över något som jag inte kan hitta råd om någonstans på nätet. Jag delar min häst med min mamma och vill nu flytta 1 timme...
2
Svar
28
· Visningar
2 212
Skola&Jobb Nu får ni gärna hjälpa mig att fundera på vad som är smartast att göra. Den 10/12, får jag reda på om jag har kommit in på...
Svar
14
· Visningar
1 056
Kultur På lördag är det äntligen dags! Dagen vi väntat, nu faktiskt, i 2 år på! FINAL I ESC! :banana: :banana: :banana: Och wow vilken...
32 33 34
Svar
668
· Visningar
15 801

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Annonsera mera VI
  • Veka kotor och x bent

Omröstningar