A

Amia

E det nån som har honom som pappa till sin häst?? Isåfall hur e den hästen?? Rider en häst efter honom... :banana:
 
Nej har ingen avkomma själv men min bästa väninnan har ett 3 årigt sto e: Chopin DK. VilL Du ha bilder och mer info om honom, så maila gärna så skall jag försöka hinna scanna in bilder på honom....
Maila till carina@cesamarabians.com
Ange. Chopin i ämnesraden så vet jag vad det gäller... :)
 
Eh.....får Du lov att använda den bilden? Vill minnas att fotografen har copyright på den bilden....
Har mailat Dig och skall snarast återkomma med den info jag vet om honom.....
Underbar hingst som använts alldeles för lite och helt klart Etat's bästa son i Sverige enligt mitt tycke och smak.... :p
 
Min kompis har en arab efter chopin, han är en väldigt trevlig häst, men lite ängslig. Men en jättefin model för att vara en arab, kort rygg och fin rumpa. En väldigt personlig herre.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Har Peder Fredricson hittat hästen som kan ta honom till OS i Paris till sommaren? En vink kommer i dagarna. Då rider han Chopin i några...
Svar
0
· Visningar
225
Senast: Gunnar
·
Avel Hej Jag har haft 3 avkommor e mr vain alla har vart riktiga rymmare! Fantastiskt fina men busiga. Inte de andra fölen med annan pappa fr...
Svar
5
· Visningar
1 043
Senast: Marvin
·
  • Artikel
Hästnyheter Jerry Riordans Chopin Gar (e. Father Patrick) vann tillsammans med Iivari Nurminen i sulkyn.
Svar
0
· Visningar
228
Senast: Gunnar
·
Ridning hej alla. skulle behöva lite tips. det är så att min häst kanske har headshaking syndrom 🤔 å ja har blivit råd att testa olika...
Svar
13
· Visningar
967
Senast: Tossa90
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Varulvslekarnas anmälningstråd
  • Vi som letar hus
  • Vad gör vi? Del CXCIV

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp