S

spec

Fick en pangidé nu;

Lägg upp massor med galoppcitat:D

Svenska/engelska/annat språk men om ni skriver på nåt helt annorulunda språk (alltså varken svenska eller engelska;)) så skriv gänra översättning också.
 
Sv: Citat!

"Those you pass going uphill, will pass you going downhill".
"Horses for courses".

... och en specifik: En jockey skulle begravas och på gravstenen föreslog en av "vännarna", att det skulle stå "Boxed in again".
 
Sv: Citat!

A good jockey doesn't need orders and a bad jockey couldn't carry them out anyway.So it's best not to give them any./Lester Piggot himself:cool:
 
Sv: Citat!

Blybrist.... :angel:

On a horse that consistently hung left
-The best thing you can do is put a bit of lead in his right ear, to act as a counterbalance ... with a shotgun.
Lester Piggott
 
Senast ändrad:
Sv: Citat!

To amateur jockey Jim Old
- If Jesus Christ rode his flaming donkey like you just rode that horse, then he deserved to be crucified.
Fred Rimell
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag går en kurs i att skriva manus för film och TV. Det program som används heter Final Draft kostar ca 2000 SEK för PC och 150 för...
Svar
4
· Visningar
539
Senast: Myrten
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Med lite mer information om arbetsförmågetest och vägen till arbete. När jag kom på plats, var det folk som själva var "inskrivna", som...
Svar
0
· Visningar
452
Senast: IngelaH
·
Kultur Vilka ord finns det som man inte kan översätta? Både från svenska till engelska (eller annat språk) och tvärt om. Jag saknar en svensk...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
8 154
Senast: mamman
·
Gravid - 1år Vet inte om detta är rätt varken forum eller prefix men gör ett försök iaf. Måste få skriva av mig och kanske bolla lite tankar och...
Svar
10
· Visningar
1 616
Senast: cewe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Lösa hundar
  • Problemhund

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp