Bukefalos 28 år!

Colbert brothers sadel

skorpannorpan

Trådstartare
Hej
Jag söker åsikter och kunskap om detta märke, om någon har erfarenhet om deras nya singelkåpa vore jag väldigt glad. Min kunskaper sträcker sig till träbom, syntetstoppning (valbart?) och ett pris på 24000. Ett schysst pris i mitt huvud men hur är märket/sadeln? Motsvarar de priset? Elle är det en billig eller dyr sadel för kvalité och typ? Är den välbalanserad? Jag är ingen hoppryttare å söker ett märke som hjälper mig, får mig att känna mig lugn å balanserad. Min tanke innan har varit en Amerigo. Hur står sadlelmärkena mor varandra? Dock vill jag helst ha en singelkåpa och gillar inte syntetbommar och får väl erkänna, är lite skeptismo mot syntet i stoppning. Alla duktiga å erfarna hoppsadelfolk, hjälp!!
 

Liknande trådar

Utrustning Jag skulle behöva lite hjälp, eller kanske snarare lite åsikter då det lär gå isär. Jag rider dagligen i dressyrsadeln men min häst...
Svar
0
· Visningar
1 013
Utrustning Ponnykunniga! Eller sadelkunniga... :) Jag kollar lite efter sadlar till en liten c-ponny, väldigt kort rygg och lite överbyggd. Just...
Svar
1
· Visningar
1 260
Senast: pulkaskurk
·
  • Låst
Utrustning Nu är den här, Sadellistan version 2.0! :D Då den förra blev för lång har jag nu gjort en sammanställning av den gamla med dom...
188 189 190
Svar
3 788
· Visningar
647 376
Senast: caballus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp