Conthinder

Freazer

Trådstartare
Jag är väldigt förtjust i Conthinder avkommor. Han verkar vara valack nu enligt Horsetelex. Är det någon som har avkommor efter honom eller vet om det finns fryst?
 
Jag har ridit och tävlat en i fälttävlan under en period. Av stoets avkommor har jag förstått att denna är känsligast av dem, men också (i mitt tycke) den med absolut mest kapacitet. Fin ridbarhet, mycket scoop & försiktig men behövt tid att mogna.
 
Jag har ridit och tävlat en i fälttävlan under en period. Av stoets avkommor har jag förstått att denna är känsligast av dem, men också (i mitt tycke) den med absolut mest kapacitet. Fin ridbarhet, mycket scoop & försiktig men behövt tid att mogna.
Det är ungefär så jag skulle beskriva de två jag haft förmånen att rida😃 Kul om det är ngt ”typiskt” för avkommorna!
Hoppas på att få tag i fryst 😇
 

Liknande trådar

Avel Önskar tips på svensk stammade halvblods hingstar. (SWB godkända) Har en vän som har ett sto med gammal svensk halvblodstamstam som vi...
Svar
13
· Visningar
1 454
Senast: jemeni
·
Avel Hej! Någon annan med en avkomma från fina glamourdale? Hur går det för er? Är ni nöjda? Hur är psyket hos dom? Har själv en 6årig...
Svar
2
· Visningar
1 064
Senast: adrikkens
·
Avel Jag söker avkommor till mitt sto som stått som avelssto i Danmark. Jag har sökt på alla sätt jag kommer på efter dem men hittar inget...
Svar
2
· Visningar
489
Senast: KattenJ
·
Avel Är det någon som har något bra sätt att hitta Hannoveranerhästar från slutet av 70-, 80- och början på 90-talet och som inte inkluderars...
Svar
4
· Visningar
669
Senast: Nytant
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Skadade hästar och konvalescenter
  • Uppdateringstråd

Omröstningar

Tillbaka
Upp