• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare _Ishästen_
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 30
  • Visningar Visningar 1 849
I

_Ishästen_

Tänk att rida omkring på sin ponny i dom här :D
Man syns då i allafall, den saken är klar! Och sen så ser man ju inte ut som "alla andra" :)

JNDOFRMMPRMPO.jpg

JNDOFRMSDNJOO.jpg

JNDOFRNRCPKNQ.jpg

Dom rosa skulle jag ha velat ha om jag hade en pålle som behövde boots, eller vad säger ni?? :p :D

Sv: Coolt! ;D

gosch, hmm, vet inte om jag kan påstå att dom e vackra :D

Det beror på vad hästen har för färg.. men tänk dig en kolsvart häst i de rosa... och givetvis med matchande schabrak ;)

Min lilla 4-åriga rosa-prinsessa- fixerade dotter skulle ÄLSKA att ha dem på sin ponny. Var köpa???

Rosa var ballast... Men Kurt kanske skulle passa bäst i lila ändå... Hm *funderar*

Haha precis :mad: ;)

Äh, jag vill nog ha allihopa! VAR köper man dom? :d

Har faktiskt ett par i nästan den gröna färgen. fast får skylla på att jag var några år yngre när jag skaffade dem :D Fast har nog ridit nåt passlöp eller så i dem, rubba domarnas koncentration liksom ;)

Hittade dem på Tradera för ett tag sedan (hehe..brukar shoppa rätt så ofta där) ;) Då fanns de i storlekarna S-L, men nu vet jag inte längre...men om man vågar shoppa på Tradera så kan man ju gå dit & ta sig en titt på dem under "Ridsport", man kan ju hitta mycket annat finfint där också :D

blä vilka hemska.....*kräks*

tycker tom jag som annars älskar spygrönt......

Jag har sånna gröna, fast lite mörkare. Behövde att par billigt bara som användes i hagen..!=) De syns i alla fall!=)

Liknande trådar

Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 265
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
563
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under... 2
Svar
25
· Visningar
2 149
Senast: super
·
Hästmänniskan Har ju haft lite otur i olika lägen med hur vissa människor beter sig i stallet, och är nog blivit lite ärrad av det (inten nuvarande... 6 7 8
Svar
145
· Visningar
12 339

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka