Trygg

Trådstartare
På föräldramötet förra veckan kunde man anmäla sig till en COPE-kurs som startar inom kort.
En impulshandling och jag fyllde i en anmälan.

Jag har hört mycket gott om COPE-kurserna men sitter ändå här tveksam till om jag ska gå.

Undrar därför om någon Bukefalist har gått kursen och vill utvärdera den för mig?
 
Sv: COPE-kurs

jag har gått den..bra kurs tycker jag även om jag störde mig på att det var så tydligt vad som var "rätt" och "fel" i föräldraskapet vilket jag kan tycka blir förenklat.
Dessutom var tydligen ALLA som gick kursen med mig ideala föräldrar...:D:angel:

På föräldramötet förra veckan kunde man anmäla sig till en COPE-kurs som startar inom kort.
En impulshandling och jag fyllde i en anmälan.

Jag har hört mycket gott om COPE-kurserna men sitter ändå här tveksam till om jag ska gå.

Undrar därför om någon Bukefalist har gått kursen och vill utvärdera den för mig?
 
Sv: COPE-kurs

Ok! :D

Men den är ändå värd ett första besök enligt dig?

Det är lite så jag resonerar nu. Skulle jag uppfatta kursen som enkelspårig och ickegivande kan jag alltid tacka för mig.;)
 

Liknande trådar

Övr. Hund Flatte/labbe blandning på 4,5 år. Vi har inte kastrerat tidigare pga att han inte visar några tecken på ilska mot andra hanar och...
Svar
17
· Visningar
1 834
Senast: Rugge
·
Hästhantering För cirka 5 månader sen köpte vi dotterns första ponny, "världens tryggaste och snällaste barnponny". Provridningen gick ok, dottern var...
Svar
13
· Visningar
3 149
Senast: Mabuse
·
Småbarn Vi fick förra veckan veta att minstingen ska utredas för autism/hjärnskada osv. Veckan efter väljer sambon att dumpa mig, storasyskonet...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
29 080
Senast: Elendil
·
Hästvård Jag kommer inte att gå in på bakgrundsdetaljer då personerna i den här berättelsen i så fall kan identifieras, så jag håller det kort...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
17 425
Senast: Brie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp