T

Tomaten

vet inte var jag ska lägga den här så jag chansar!
har en bilder på bla msn grupper och yahoo, om de skulle dyka upp någon annan stans får jag skylla mig själv då eller är det copyright på alla bilder som jag tagit och "publicerat"? :smirk: Har nämligen inte skrivit något om cpoyright vare sig på bilderna eller på själva sidan..... :crazy: :confused:
 
Sv: Copyright

Alla bilder du tagit är det copyright på. Sen är det upp till dig vilka du vill ska "komma ut" om man säger så..
 
Sv: Copyright

SÅ OM någon skulle ta min bild från sidan, utan att jag "godkännt" det, är det olagligt alltså?
 

Liknande trådar

L
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Det här inlägget skriver Livia och jag, Livias pappa, tillsammans för att försöka reda ut lite av det som utspelats här de senaste...
Svar
4
· Visningar
1 958
Senast: LiviaFilippa
·
Skola & Jobb Min arbetsgivare har anordnat någon form av kickoff fre-lör. Det är med lite föreläsningar och gemensam middag fre kväll. Och avslut vid...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
8 890
Senast: Cattis_E
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 664
Senast: jemeni
·
  • Artikel
Dagbok När jag bestämde mig för att skilja mig så lovade jag mig själv att jag INTE ska låta det faktum att jag lever ensam begränsa mig på...
Svar
13
· Visningar
1 874
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp