T

Tomaten

vet inte var jag ska lägga den här så jag chansar!
har en bilder på bla msn grupper och yahoo, om de skulle dyka upp någon annan stans får jag skylla mig själv då eller är det copyright på alla bilder som jag tagit och "publicerat"? :smirk: Har nämligen inte skrivit något om cpoyright vare sig på bilderna eller på själva sidan..... :crazy: :confused:

K

Krati_Gutti

Sv: Copyright

Alla bilder du tagit är det copyright på. Sen är det upp till dig vilka du vill ska "komma ut" om man säger så..

T

Tomaten

Sv: Copyright

SÅ OM någon skulle ta min bild från sidan, utan att jag "godkännt" det, är det olagligt alltså?

Liknande trådar

Tjatter Ni är alla varmt välkomna till Bukes stora nyårsfest! Detta år är det en färgsprakande maskeradbal som anordnas av Idahoe och...
52 53 54
Svar
1 060
· Visningar
23 372
Senast: Hedinn
·
Tjatter Efter att SVT hade den dåliga smaken (sic!) att lägga ner det bästa TV-programmet ever har ni tagit saken i egna händer. Ni är nu...
67 68 69
Svar
1 366
· Visningar
26 749
Senast: Artline
·
Tjatter Nu fick det vara nog enligt Tiffany. Nu var det inte bara troll i bäcken (där det verkligen inte hade att göra), men nu hade feerna...
24 25 26
Svar
516
· Visningar
15 637
Senast: qitis
·
Samhälle Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 070

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Soffa i skinn eller tyg