Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

SaraXX

Trådstartare
:love:
Hur han hoppar! Vad spännande det ska bli att se vad det ska bli av denna talang...

Ja, gångarterna lämnar ju en del övrigt att önska men skallen verkar bra.

SaraXX

O

Olympia

Sv: Coriall!

Hans temprament är helt enormt. Vilken häst, totalt okomplicerad! Mitt sto är dräktigt med honom, efter 1 insemination!!! Tycker han har bra galopp....:love:

Om jag inte missminner mig så köpte Flyinge honom efter att sett honom göra Bruks i Tyskland. Eller var det en annan visning? Någon som har koll på siffrorna/omdömmet han fick då?
Ulrika

Om jag inte missminner mig så köpte Flyinge honom efter att sett honom göra Bruks i Tyskland. Eller var det en annan visning? Någon som har koll på siffrorna/omdömmet han fick då?
Ulrika

Flyinge köpte honom efter hans premiering som 2½ åring. Han har inte gjort något bruksprov i Tyskland vad jag vet.

Jo men jag har för mig att de köpte honom på en hingstvisning där han gennomförde alla moment bra, och det var lite den visningen jag var ute efter.
Ulrika

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 5378 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

Avel Såg ingen annan tråd men kan ju ja missat det. Snart nytt år och nya föl att planera. Hur många ston ska ni betäcka och har ni redan...
41 42 43
Svar
847
· Visningar
50 256
Avel Blir inte klok på mitt sto så tänkte skriva av mig lite här och se om nån varit med om något liknande.. 😒 Mitt sto seminerades förra...
Svar
8
· Visningar
1 457
  • Artikel
Dagbok Är så stressad över allt. Jag går mycket kurser i fotografi och allt och försöker utvecklas när det gäller tekniken och att hitta min...
Svar
0
· Visningar
150
Kropp&Själ Jag har blivit inlagd och jag har några frågor som någon här kanske kan svara på. Ja, jag vet att jag borde fråga personalen men just nu...
Svar
6
· Visningar
621

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2021
  • Valp 2021

Hästrelaterat

Omröstningar

• Plast eller guld?