SaraXX

Trådstartare
:love:
Hur han hoppar! Vad spännande det ska bli att se vad det ska bli av denna talang...

Ja, gångarterna lämnar ju en del övrigt att önska men skallen verkar bra.

SaraXX
 
Sv: Coriall!

Hans temprament är helt enormt. Vilken häst, totalt okomplicerad! Mitt sto är dräktigt med honom, efter 1 insemination!!! Tycker han har bra galopp....:love:
 
Sv: Coriall!

Om jag inte missminner mig så köpte Flyinge honom efter att sett honom göra Bruks i Tyskland. Eller var det en annan visning? Någon som har koll på siffrorna/omdömmet han fick då?
Ulrika
 
Sv: Coriall!

Om jag inte missminner mig så köpte Flyinge honom efter att sett honom göra Bruks i Tyskland. Eller var det en annan visning? Någon som har koll på siffrorna/omdömmet han fick då?
Ulrika

Flyinge köpte honom efter hans premiering som 2½ åring. Han har inte gjort något bruksprov i Tyskland vad jag vet.
 
Sv: Coriall!

Jo men jag har för mig att de köpte honom på en hingstvisning där han gennomförde alla moment bra, och det var lite den visningen jag var ute efter.
Ulrika
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Det är nu trettonde året som SWB delar ut utmärkelsen ”årets utmanarhingstar”. Utmärkelsen ska ges till en hopp- och en dressyrhingst...
Svar
0
· Visningar
88
Senast: Gunnar
·
Ridning Hejsan! Har en hopphäst som jag inte passar alls i hoppningen med. Hon blir osäker och jag med. Jag tycker bara det är otäckt.. så...
Svar
13
· Visningar
1 281
Avel Hej! Jag har ett nystartat företag och ska företaga inom avel och har nu två unga lovande hingstar jag vill använda inom avel för både...
Svar
18
· Visningar
1 576
Hundavel & Ras Jag har så smått börjat fundera på en till hund inom ett par år, men känner att jag behöver bolla lite tankar om rasval. Tack på förhand...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
8 827

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp