SaraXX

Trådstartare
:love:
Hur han hoppar! Vad spännande det ska bli att se vad det ska bli av denna talang...

Ja, gångarterna lämnar ju en del övrigt att önska men skallen verkar bra.

SaraXX
 
Sv: Coriall!

Hans temprament är helt enormt. Vilken häst, totalt okomplicerad! Mitt sto är dräktigt med honom, efter 1 insemination!!! Tycker han har bra galopp....:love:
 
Sv: Coriall!

Om jag inte missminner mig så köpte Flyinge honom efter att sett honom göra Bruks i Tyskland. Eller var det en annan visning? Någon som har koll på siffrorna/omdömmet han fick då?
Ulrika
 
Sv: Coriall!

Om jag inte missminner mig så köpte Flyinge honom efter att sett honom göra Bruks i Tyskland. Eller var det en annan visning? Någon som har koll på siffrorna/omdömmet han fick då?
Ulrika

Flyinge köpte honom efter hans premiering som 2½ åring. Han har inte gjort något bruksprov i Tyskland vad jag vet.
 
Sv: Coriall!

Jo men jag har för mig att de köpte honom på en hingstvisning där han gennomförde alla moment bra, och det var lite den visningen jag var ute efter.
Ulrika
 

Liknande trådar

Fritid Min dotter fyller 13 år på lördag och hon önskar en hemmabio kväll med hela familjen. Hon vill helst se en skräckfilm säger hon men med...
2
Svar
33
· Visningar
1 150
Senast: Sel
·
  • Artikel
Dagbok Jag minns att jag var nervös. Att flickan som borstade hästen verkade så kunnig och världsvan. Kanske var hon lite ledsen också, att...
Svar
3
· Visningar
755
Fritid Jag ska till Limassol om en månad. Jag ska på ett tredagars bröllop och tänkte mest spendera resten av tiden vid poolen men jag önskar...
Svar
5
· Visningar
640
Senast: SkorpSmulan
·
Träning Jag behöver lite tips och inspiration. Min häst är 8 år och går stadigt i förvänd, har en bra grund galopp men är inte så reaktiv. Han...
Svar
17
· Visningar
1 876
Senast: JohannaB
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp