Cornish rex

Jolie_Madame

Trådstartare
Nån mer än jag som är ägare till en sån lite sötnos? Eller en Devon kanske?
Skulle va kul å veta bara =)

Halloj

Hela två har jag :love: S*Söderskogens Arvid, 6 år, röd och S*Kallibunkers Black Baccara (Beson till vardags), 3 år, bruntabby-vit. Tyvärr finns det ännu inga bilder på nätet men ska försöka fixa :)

Mvh linda å knaskatterna arvid å beson

Jag har en 50% Rex av något slag. De andra 50% är vanlig huskatt men han har en kroppsbyggnad som är väldigt lik en Rex.
Har inga bra bilder upplagda då man kan se hans långa ben och slanka kroppsbyggnad utan endast några där han ligger eller sitter på.

Liknande trådar

Katthälsa Jag har aldrig tidigare direkt funderat på fågelinfluensan mer än med mina höns men har läst att den nya varianten som hittat i USA som...
Svar
0
· Visningar
283
Senast: Hazel
·
Katthälsa Jag har två katthemskatter sedan ca 3 år, båda har visat sig ha stora problem med tänderna. Fån början var tanken att jag bara skulle... 2
Svar
25
· Visningar
1 297
Senast: Tiger tok
·
Övr. Katt Har lite beslutsångest gällande hur jag ska göra. Har en 14-årlig katt som sover hela dagarna, vilket inte är så konstigt med tanke på...
Svar
1
· Visningar
502
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Med risk för att bli påhoppad🙈, men tror ni det kan finnas en katt/kattras som är så stor eller har en sånt beteende som gör att rävar... 2
Svar
23
· Visningar
2 199
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka